Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 17 Mac 2014

Mengoda kawan dengan ..

 

Tadaaa.. kamera baru ! Best ? Hehehe.. Mereka yang dah mencubanya , mmg akan kata menarik !

Ni baru guna auto punya setting.. Kalau manual ? Haaaa … Serius kamera ni mmg cool giler  ! Nak usung ke sana sini pun , ringan je. Tak perlu bawak satu kontena punya beg kamera ! Hehehehe..

Kamera apa ? Nanti aku cerita ..

3 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

baiklah saya akan menanti dengan sabar kamera apakah itu...

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Tak sabar nak tahu :)

que nizam berkata... [Reply to comment]

Sy tgh usha nikon d5300 vs sony alpha 5000...aduiii...agak2 sony blh gune lens tambahan lain x..yelah body kecik..ringan..xde cam nikon..lengoh tengkok habaq hang...haha..any advice bro?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI