Mengoda kawan dengan ..

 

Tadaaa.. kamera baru ! Best ? Hehehe.. Mereka yang dah mencubanya , mmg akan kata menarik !

Ni baru guna auto punya setting.. Kalau manual ? Haaaa … Serius kamera ni mmg cool giler  ! Nak usung ke sana sini pun , ringan je. Tak perlu bawak satu kontena punya beg kamera ! Hehehehe..

Kamera apa ? Nanti aku cerita ..

3 ulasan:

  1. baiklah saya akan menanti dengan sabar kamera apakah itu...

    BalasPadam
  2. Sy tgh usha nikon d5300 vs sony alpha 5000...aduiii...agak2 sony blh gune lens tambahan lain x..yelah body kecik..ringan..xde cam nikon..lengoh tengkok habaq hang...haha..any advice bro?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.