Nak diet tapi..





Heeee.. hancur hancur.. Minggu depan ada photoshoot dgn majalah Pa&Ma utk edisi persediaan puasa  , raya dan Hari Bapa .. Rancangnya nak la kuruskan perut skit tapi minggu ni dok asyik mengadap makanan berlemak je nihhh.. camana nak capai cita cita ni ??

Hurmm.. ni ada nasi kukus utk malam ni .. Hehehehe.. Adoiyaaii..Hancur hancur.. 

3 ulasan:

  1. gambar makanan lagi...sedap nampak tu....kalu macam tu le sedapnya memang diet pun melayang.

    BalasPadam
  2. makanan adalah rezeki. rezeki jngn ditolak. heheheh...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009