Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 30 Mac 2014

Pemurah la sangat !!

Hurmmmmm...  Betik , aku tak mintak pon dia bersungguh nak suap !!


Tapi cheese cake ???  Aku mintak ..dia mmg kasi tapi dia makan dulu pastu kasi garfu jer !!


Hurmmmmm... sampai hatiiiiii.. huk huk ... Tang makanan feveret diac, jangan la kacau.. .. huh..


Sebab tu kalau dia takde selera sangat nak makan.. aku ajak wife sini.. Dia tak makan byk tapi berselera la jugak .. hurm.. Dah kenyang , terus mengantuk .. huhu..

2 komen :

sYiRa LoKMaN berkata... [Reply to comment]

hehe..comel jeee

Sharifah Anggerik berkata... [Reply to comment]

hahhaa mata ni dah immune dengan muka Qhaliff yang muncung....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI