Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 18 Mac 2014

Qhaliff berpisah kali pertama..


Huhu.. buat kali pertama selepas hampir 2 tahun usianya , Qhaliff bermalam tanpa ibunya yg terpaksa out station utk semalam.. 

Hurmm .. tak pernah lagi kes gini ni.. Aku risau gak sebenarnya.. Bukan apa .. biasanya dia akan terjaga dalam kul 2 ke atas utk menyusu.. Maka , aku kena standby la .. Kang kalau lama sgt dia merengek nak susu, terus segar diaaaa .. Bila dah segar , aku laaaa yg kena ikut ' segar' !

Tak pe la..esok balik dah.. heeee..

2 komen :

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

Sedia bahan2 n pekakas utk wt susu ciap2 kt dlm blik..susu yg dh ade dlm btol pastu nnt tuang air dr flask je..hee..all the best Beben..mga Qhaliff mamai nnt xde la segar..hee

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

Sedia bahan2 n pekakas utk wt susu ciap2 kt dlm blik..susu yg dh ade dlm btol pastu nnt tuang air dr flask je..hee..all the best Beben..mga Qhaliff mamai nnt xde la segar..hee

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI