Setelah TNB ambil tindakan !

 

TERIMA KASIH ! Ada rakan bagitau yang tiada tindakan dari mereka walaupun laporan atau aduan telah dibuat ! Pastikan ada bukti bila nak buat aduan atau laporan. Kalau main cakap mulut jer , letih la kan ?

Bil utk bulan lepas yang berjumlah ‘luar biasa’ . Setelah aduan dibuat disertakan bukti maka , tindakan pantas dari TNB Cawangan Sepang membuat penilaian semula dan dapatlah bil yang telah diperbaharui nilai yg perlu dibayar.

Ok la tuu.. Dari hampir RM600 , dapat kurang beberapa ratus .. dah kira ok dah .. kan kan ? Yelah , bulan lepas kan panas sangat.. Mungkin penggunaan tenaga melampaui dari bulan sebelumnya..

Kes ditutup !

3 ulasan:

  1. wahhh....nasib baik boleh potong balik..

    BalasPadam
  2. wahhh....nasib baik boleh potong balik..

    BalasPadam
  3. Aircon pasang 24-jam sebab tu bil letrik naik agaknya?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.