Sombong la dia ..

 

Petang ni , setelah berbulan lamanya tak berjalan jalan di taman .. aku bawak Qhaliff keluar .. dengan gaya terkini .. Ala ala zaman bapak dia dulu.. Rap gitu haaa .. Hehehe ..

Photo

Sampai di taman , akak akak jiran menegur la dia .. Dan seperti biasa , makin kuat dia peluk aku .. Huk aloh.. Akak akak tu nak ajak main je pon .. Iskhh.. Tamo lak diaaa .. Kalau tak mo , biar je daddy gi lepak ngan akak akak tuuu .. Heee ..

Hurm… makin payah dia sekarang ni. Walaupun dengan pakcik makcik dia .. malah dengan atuk dia pon dia tamo.. Siap buat suara garang lagi ! Tiru aku la tuuu.. Hahahaha..

Payah ni.. Sabtu ni , kita gi kelas eh.. Little Scientist .. heeee .. Nanti aku cerita kat korang amenda tu.. heee..

3 ulasan:

  1. dia nak yg comel2 je kot

    hehehe

    BalasPadam
  2. hebat Qhaliff, dah pergi kelas sains pulak

    BalasPadam
  3. meh detim dgn zafirah meh...lepak 2 jam je...mesti boleh ramah pastu..kehkeh~

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.