Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 28 Mac 2014

Sombong la dia ..

 

Petang ni , setelah berbulan lamanya tak berjalan jalan di taman .. aku bawak Qhaliff keluar .. dengan gaya terkini .. Ala ala zaman bapak dia dulu.. Rap gitu haaa .. Hehehe ..

Photo

Sampai di taman , akak akak jiran menegur la dia .. Dan seperti biasa , makin kuat dia peluk aku .. Huk aloh.. Akak akak tu nak ajak main je pon .. Iskhh.. Tamo lak diaaa .. Kalau tak mo , biar je daddy gi lepak ngan akak akak tuuu .. Heee ..

Hurm… makin payah dia sekarang ni. Walaupun dengan pakcik makcik dia .. malah dengan atuk dia pon dia tamo.. Siap buat suara garang lagi ! Tiru aku la tuuu.. Hahahaha..

Payah ni.. Sabtu ni , kita gi kelas eh.. Little Scientist .. heeee .. Nanti aku cerita kat korang amenda tu.. heee..

3 komen :

Lea IsNawi berkata... [Reply to comment]

dia nak yg comel2 je kot

hehehe

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

hebat Qhaliff, dah pergi kelas sains pulak

YanaUjang berkata... [Reply to comment]

meh detim dgn zafirah meh...lepak 2 jam je...mesti boleh ramah pastu..kehkeh~

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI