Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 27 Mac 2014

Taknak nasi la dia !

 

Qhaliff bangun tdo.. Wife pesan sewaktu dia pulang makan tengahari  , suh suapkan nasi bila dia bangun nanti ... Tak pesan pon , aku akan bagi gak. Dah tentu budak tu kelaparan bila bangun nanti apatah lagi , pagi tu dia dah berak ..

Kul 2.30 petang, Qhaliff bangun . Aku siapkan nasi dia dan nak suap dia .. Dia tamo.. Guling guling atas lantai .. Kemudian dia tunjuk nak Nutella yang berada di atas kabinet dapur ..

Hurm.. roti takde .. Ternampak ada bekas biskut kering disebelah Nutella. Bukak  dan aku sapu skit Nutella kt biskut kering dan kasi kat dia ..

"Tima acehh.."

Terus ke dpn tv dan layan coklat dia tu  ..

 

Photo

Photo

Adeh .. Kalau mak aku kasi , nak je dia .. Huhuh..

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI