Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 22 Mac 2014

Terpaku sejenak ..

 

Baru-baru ni , aku ada la lepak ngan kawan kawan aku .. Di satu meja ni aku terpandang la situasi yang membuatkan aku terfikir sejenak ..

Si ibu ni dengan anaknya yang agak aktif , dengan selambanya buat karenah di satu majlis melibatkan orang orang kenamaan.. Respon ibunya ? Tenang giler .. Takde pun nak dimarahnya apatah lagi nak naik tangan ..

Kalau aku laaa , boleh tekanan jap apatah lagi kalau semua orang memandang kita selepas tu.. Haa.. Silap silap terus keluar dari majlis tu.. huhu ..

Bila melihat sikap ibunya tu , aku kembali berfikir .. Dan sejak tu , aku terus berubah .. Kena banyak bersabar dengan anak kecil. Mereka masih belum tahu apa apa tapi mereka mengerti akan setiap tindakan kita ! Awas .. Mereka reti merajuk !

Photo

4 komen :

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

mungkin si ibu terpaksa bawa anaknya....tapi dlm majlis tak payahle bawa anak kecil kecualilah Qhaliff kut?

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

wah qhaliff ada jam baru ek?

nabila biela berkata... [Reply to comment]

betol..memang kena banyak sabar

emmas CAHAYER berkata... [Reply to comment]

perghh Qhaliff da blaja masa itu emaehhh..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI