Terpaku sejenak ..

 

Baru-baru ni , aku ada la lepak ngan kawan kawan aku .. Di satu meja ni aku terpandang la situasi yang membuatkan aku terfikir sejenak ..

Si ibu ni dengan anaknya yang agak aktif , dengan selambanya buat karenah di satu majlis melibatkan orang orang kenamaan.. Respon ibunya ? Tenang giler .. Takde pun nak dimarahnya apatah lagi nak naik tangan ..

Kalau aku laaa , boleh tekanan jap apatah lagi kalau semua orang memandang kita selepas tu.. Haa.. Silap silap terus keluar dari majlis tu.. huhu ..

Bila melihat sikap ibunya tu , aku kembali berfikir .. Dan sejak tu , aku terus berubah .. Kena banyak bersabar dengan anak kecil. Mereka masih belum tahu apa apa tapi mereka mengerti akan setiap tindakan kita ! Awas .. Mereka reti merajuk !

Photo

4 ulasan:

  1. mungkin si ibu terpaksa bawa anaknya....tapi dlm majlis tak payahle bawa anak kecil kecualilah Qhaliff kut?

    BalasPadam
  2. betol..memang kena banyak sabar

    BalasPadam
  3. perghh Qhaliff da blaja masa itu emaehhh..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.