Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 10 Mac 2014

The Hub SS2 @ Petaling Jaya

 

Baru baru ni beberapa orang rakan blogger ada terima jemputan dari agen yang menguruskan projek THE HUB SS2 yang sedang dalam pembinaan di Petaling Jaya. Aku antaranya la .. heee..

the_HUB_SS2-27

Terus terang , biasanya bila melibatkan hartanah ni .. aku kurang gemar … Dari dulu lagi.. Bila orang tanya aku , aku kata ok jer ! Sebab tengok dalam gambar , semuanya perfect ! Cantik , menarik dan tertawan.

Ok.. sewaktu di sini , aku ada ajukan beberapa soalan terutamanya mengenai developernya. Maklumlah , biasanya bila agen bercerita .. segalanya cantik jer ! Dan kita pasti tertarik..

Projek The Hub SS2 ni diuruskan oleh Selangor Dredging Berhad (SDB) yang dah banyak buat projek besar besar .. Tak caya ? Cuba google sendiri dan baca .. Hee..

the_HUB_SS2-18

Menurut agen yang menerangkan projek ni pada aku , The Hub SS2 ni terletak di lokasi yang strategik sekali .. Aku dibawa tengok contoh unit yg dah dihias.. Ok , mmg sangat sesuai untuk mereka yang baru berkahwin atau mereka yang bekerja sendiri terutama si bujang tuu.. Mereka boleh jadikan rumah mereka ni sebagai pejabat juga..

the_HUB_SS2-15

Ok .. Nak tau dengan lebih lanjut ? Aku nak cerita pasal hartanah ni , aku tak pandai sangat .. Jadi aku serahkan pada dua rakan blogger yang arif pasal ni .. hehehe ..  Klik je nama mereka utk baca dengan lebih lanjut .. Eyriqazz dan Isaac Tan.

5 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

bidang hartanah adalah satu prospek yang bagus dan meluas...

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Nampak menarik juga :)

nabila biela berkata... [Reply to comment]

wahhh...mantopp

Muhammad Khairuddin Lim berkata... [Reply to comment]

BERGANTUNG KEPADA CITA RASA MASING2.

Papa Mifz berkata... [Reply to comment]

teringin jugak nak rumah banyak macam bro Eyriqazz kita tuh...=)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI