Topi pertama Qhaliff

 

Ibu dia belikan di MotherCare Alamanda semalam. Yelah , asyik pakai topi yang dia cipta sendiri tu jeee … Mentang mentang laaa sel sel otak sedang berhubung ..abis semua dikerjakannya ..

Photo

Topi yang baru dibeli ni , harganya nak gak la cecah RM40. Saja nak halang dari kepanasan tengahari kalau keluar pada waktu gitu .. Hurm.. Dia nak pakai ke ?

Photo

Dulu , dia buang topi atau apa saja yang ada atas kepala dia .. Sekarang ni , bukan saja topi malah spek hitam mak dia pon dia nak pakai !

Hurmmm… Macam macam perangai bila nak jejak 2 tahun , minggu depan ni .. Huhuh.. Kejap je masa berlalu ..

5 ulasan:

  1. Qhalif da start nak bergaya la tu hehe...

    BalasPadam
  2. hamboii qhaliff.. dah pandai nak bergaya dia dgn topi bagai..hihi

    BalasPadam
  3. lepas ni dia sendiri yang pilih nak yang macam mana pulak.. ;)

    BalasPadam
  4. alahai qhalif qhalif....dah besar makin cerdik budak ni...

    BalasPadam
  5. baby memang macam tu.. memula takmo apa-apa atas kepala, rimas. tapi bila dah besar datang ngade-ngade dia, pakai ar tanpa disuruh

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.