Antara yang 'mengerikan' aku..


Haishhh.. Kalau nampaakk lipas yg terbang ni , aku akan pastikan ianya dirembat dengan kayu besbol atau batang buloh haaa.. 

Bukan takut dik non oiiii.. Tapi geli .. Eeeeee.. entah apa dia pijak sebelum tu , pastu mai nak hinggap kita .. Yewwwww.. Dapat , memang akuuuuuuuu sembelihhhh sesungut dia .. huhuhu..

6 ulasan:

  1. Pernah gak terjadi kes lipas terbang ni, tapi saya kejar je...hehe

    BalasPadam
  2. Lipaaaaasssss~~~~ lari tak cukup tanah kalau lipas dah start terbang! Huhuhuu

    BalasPadam
  3. memang pembawa kotoran lipas ni...kena bubuh racun lipas baru spesisnya kurang.

    BalasPadam
  4. Siapa tak cuak tengok lipas terbang? shiapa? shiapa???

    BalasPadam
  5. tak suka bila ada lipas main kejar-kejar dalam bilik air.. huhu kacau je

    BalasPadam
  6. Kan..klo die x terbang ok je bile die terbang berlari satu rumah..haha:-)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI