Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 7 April 2014

Antara yang 'mengerikan' aku..


Haishhh.. Kalau nampaakk lipas yg terbang ni , aku akan pastikan ianya dirembat dengan kayu besbol atau batang buloh haaa.. 

Bukan takut dik non oiiii.. Tapi geli .. Eeeeee.. entah apa dia pijak sebelum tu , pastu mai nak hinggap kita .. Yewwwww.. Dapat , memang akuuuuuuuu sembelihhhh sesungut dia .. huhuhu..

6 komen :

Wafi Remli berkata... [Reply to comment]

Pernah gak terjadi kes lipas terbang ni, tapi saya kejar je...hehe

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Lipaaaaasssss~~~~ lari tak cukup tanah kalau lipas dah start terbang! Huhuhuu

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

memang pembawa kotoran lipas ni...kena bubuh racun lipas baru spesisnya kurang.

saladinclothing berkata... [Reply to comment]

Siapa tak cuak tengok lipas terbang? shiapa? shiapa???

MissNadia berkata... [Reply to comment]

tak suka bila ada lipas main kejar-kejar dalam bilik air.. huhu kacau je

AnAk dEneSor berkata... [Reply to comment]

Kan..klo die x terbang ok je bile die terbang berlari satu rumah..haha:-)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI