Antara yang 'mengerikan' aku..


Haishhh.. Kalau nampaakk lipas yg terbang ni , aku akan pastikan ianya dirembat dengan kayu besbol atau batang buloh haaa.. 

Bukan takut dik non oiiii.. Tapi geli .. Eeeeee.. entah apa dia pijak sebelum tu , pastu mai nak hinggap kita .. Yewwwww.. Dapat , memang akuuuuuuuu sembelihhhh sesungut dia .. huhuhu..

6 ulasan:

  1. Pernah gak terjadi kes lipas terbang ni, tapi saya kejar je...hehe

    BalasPadam
  2. Lipaaaaasssss~~~~ lari tak cukup tanah kalau lipas dah start terbang! Huhuhuu

    BalasPadam
  3. memang pembawa kotoran lipas ni...kena bubuh racun lipas baru spesisnya kurang.

    BalasPadam
  4. Siapa tak cuak tengok lipas terbang? shiapa? shiapa???

    BalasPadam
  5. tak suka bila ada lipas main kejar-kejar dalam bilik air.. huhu kacau je

    BalasPadam
  6. Kan..klo die x terbang ok je bile die terbang berlari satu rumah..haha:-)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.