Awasi nyamuk ! Selamatkan anak anda !!

 

Photo

Awal awal dulu  , kalau keluar petang .. mesti berbirat badan dia akibat diserang nyamuk atau serangga kecil… Kesian dia.. Tergaru garu dia .. Pastu berparut .. Hurmm ..

Sekarang ,  tidak lagi !! Heehe.. Macam iklan nyamuk lak .. Sekarang , alhamdulillah. Aku pun selamat dah dari kena gigit nyamuk kalau masuk kawasan berhampiran belukar atau hutan cam Taman Burung atau kawasan taman permainan ..

Ada banyak jenis jual di pasaran .. Aku beli di MotherCare jer .. Mosquito Repellent.. Takda lagi birat birat di lengan mahupun kaki.. Kasi spray sebelum keluar rumah…

Tak mahal pon .. Beli satu dan simpan dalam beg .. Heee..

2 ulasan:

  1. repellent spray ni untuk orang tua ada tak...huhu..

    BalasPadam
  2. En Ben beli dpt bper RM..? rasa g Farmasi dlm RM16, niece da pakai spray kat bju x berani sapu kt kulit

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.