Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 26 April 2014

Awasi nyamuk ! Selamatkan anak anda !!

 

Photo

Awal awal dulu  , kalau keluar petang .. mesti berbirat badan dia akibat diserang nyamuk atau serangga kecil… Kesian dia.. Tergaru garu dia .. Pastu berparut .. Hurmm ..

Sekarang ,  tidak lagi !! Heehe.. Macam iklan nyamuk lak .. Sekarang , alhamdulillah. Aku pun selamat dah dari kena gigit nyamuk kalau masuk kawasan berhampiran belukar atau hutan cam Taman Burung atau kawasan taman permainan ..

Ada banyak jenis jual di pasaran .. Aku beli di MotherCare jer .. Mosquito Repellent.. Takda lagi birat birat di lengan mahupun kaki.. Kasi spray sebelum keluar rumah…

Tak mahal pon .. Beli satu dan simpan dalam beg .. Heee..

2 komen :

Masz Health Boutique berkata... [Reply to comment]

repellent spray ni untuk orang tua ada tak...huhu..

emmas CAHAYER berkata... [Reply to comment]

En Ben beli dpt bper RM..? rasa g Farmasi dlm RM16, niece da pakai spray kat bju x berani sapu kt kulit

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI