Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 30 April 2014

Berubat cara alternatif..


Seorang kenalan di FB mesej aku dan syorkan utk berubat cara kampung yang mana ada sedara maranya juga pernah ada kanser , berjaya diubati dgn mematikan urat yg dijangkiti virus tersebut..

Hurmm.. Pening gak ni .. Operation bapak aku tu 8hb.. Jap lagi nak gi hopital lawat dia. Nak tanya pendapat doktor .. Sian..


5 komen :

Lydia Miza berkata... [Reply to comment]

err kalau sakit pasal gangguan ke apa ke blh la kot jmp ustaz ke apa.rasanya nak berubat altenatif ni kena ikut jenis penyakit.

apa pun ikut pendapat masing2 lah.

Musliza Mohamad berkata... [Reply to comment]

Cuba tanya Kak Jee pasal Transfer Factor.
http://www.dapurkakjee.com/p/4life-transfer-factor.html?m=1.

Musliza Mohamad berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Musliza Mohamad berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
QasehSuci berkata... [Reply to comment]

Salam abg ben .. maaf lah lama dah tak menjenguk blog abg ..

Abg ni pendapat saya pula kerana saya ada saudara yg kena kanser .. suami saya juga aritu suspek kanser .. kemudian orang2 tua di kampung suruh saya cuba daun belalai gajah untuk dibuat minum. Abg leh try search kat google .. klu abg nak saya leh bagi daun tu ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI