Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 10 April 2014

Dia ke yang sorokkan ?

 

3 hari Samsung Note 8.0 aku tak ber’stylus pen ‘ ! Puas aku cari namun tak jumpa !! Aku letak sebelah aku je masa tu.. Tau tau , ilang dari radar ! Dah kerah dah semua aset yang ada dalam rumah ni ( wife dan Qhaliff ) namun gagal ! Qhaliff cuma mampu gelengkan kepala jer !

Tak pe la.. Takde rezeki . Buat kali pertama , aku akur akan kehilangannya .. Malas nak pening kepala.. Kalau ada rezeki , ada laa.. Bukan tak cari pon.. Cari dah ! Tak jumpa pon..

Petang tadi.. Sedang aku dok asyik layan FB dan Qhaliff asyik menyelongkar laci kabinet tv aku tu .. tetiba aku ternampak sesuatu di tangan Qhaliff !

Photo

“ S PEN akuuuu !!!! “. Jerit hati kecil akuuuu ..

Terus aku amik dari tangan Qhaliff .. Memang dia pon ! Huk alohhh .. Camana si Qhaliff leh jumpa dalam tu ! Persoalannya , camana boleh ada dalam tu ?????

Hurmm.. Jimat dah RM2K .. hehehe.. Baru plan nak tukar handphone aku gara gara SPen aku ni hilang !! Tu diaaaa .. Terus tukar phone kooo .. Hahahaha .. Hidup mesti poyo !

Hurmmm … Apakah dia yang letak situ atau aku yang salah letak ? Haishhh.. Makin tua aku ni !

4 komen :

nasa mulia berkata... [Reply to comment]

kena sorok dalam laci yg kedap dari pengesanan kadar....dah lepas isu qhaliff keluarkan..hehehe

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

sama lah anak saya dgn si comel Qhaliff ni, suka sorok barang, benda2 penting pulak tu, jenuh cari baru jumpa...semua barang kena sorok lah mcm tu

Azura Aziz berkata... [Reply to comment]

hahaha... adoi, qhalif2..

lynn kamarul berkata... [Reply to comment]

budak2 mmg mcm tu klu da sorok x ingt kat mana dah.. kt tny geleng.. hehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI