Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 24 April 2014

Mampus sama lu !!

 

Huh !! Amboi.. Tahan kereta dengan angkat tangan gitu je ? Polis trafik ke dia ni ??? Pastu nak senyum pon jauh sekali !

“ Woooii !! Lu tak tau nak ucap terima kasih ka ??? Aku dah kasi lalu , senyum la skit ! Ni muka cam tenuk sembelit jer ! “

“ Huk aloh.. Woiii ! Lu nak jalan sambil main handphone , lu bikin lu punya jalan sendiri boleh tak ??? Mau jalan cam model pon boleh laaaa ! Arghhhhh .. :

Camana la tak rakyat Malaysia yang alami stress terutama ketika memandu di jalan raya !! Huh ..

Nasib baik aku mampu lakukan semua tu dalam imaginasi aku je .. Nak luahkan dengan kata kata , tak termampu .. Nanti bergaduh , satu sen pon tak guna.. Hidup bermusuhan ni , buang masa jer ..

Sabar je la .. Itu yang terbaik ..

5 komen :

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

sabar je la abg ben...
biase dah tuh... saya selalu kene.. siap bagi laluan punye besar utk die..pas tu jalan gitu jer.. or tak pun tetiba pandang tak puas hati..
Haisshhhhh

Syed Wazien berkata... [Reply to comment]

Dah dia nak jalan ke tempat destinasi dia, takkan nak berenti semata2 nak senyum ala model kat pemandu pulak??? Nanti kena marah oleh pemandu kata, "org dah bagi jalan tu, jalan lah cepat..... ni nak buang masa org lain pulak!"

Suria Shamsudin berkata... [Reply to comment]

mmg menteliti org msia camtu. kadang tu kita dh bg jln, tp jln pun thegeh2.kalau yg couple tu lg laa hangin.lintas jln pun nk bkepit....huhhhh stress...

Suria Shamsudin berkata... [Reply to comment]

mmg mentaliti org msia mcm tu. nk2 yg couple. dh bg jln nk lintas pun nk bkepit

Suria Shamsudin berkata... [Reply to comment]

mmg mentaliti org msia mcm tu. nk2 yg couple. dh bg jln nk lintas pun nk bkepit

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI