Mengucap panjang !!!!

 

Dalam dia duk main ngan aku , terlepas sesaat jer .. Tau tau … Haihhh !! Memang tak leh dibiarkan dah budak ni ! Kena pantau 24 jam !! Iskhhh..

Photo

3 ulasan:

  1. Ape yg Qhaliff buat...? gambar yg atas tu mcm corrupted je...

    BalasPadam
  2. dah bijak mn boleh duduk diaam..ade aje yg nk dibuatnya

    BalasPadam
  3. Dia buat apa?....dia naik tingkat atas ke...mcm basikal dia jer tu....huhu....tolong citer skit...qhaliffffff

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI