Mengucap panjang !!!!

 

Dalam dia duk main ngan aku , terlepas sesaat jer .. Tau tau … Haihhh !! Memang tak leh dibiarkan dah budak ni ! Kena pantau 24 jam !! Iskhhh..

Photo

3 ulasan:

  1. Ape yg Qhaliff buat...? gambar yg atas tu mcm corrupted je...

    BalasPadam
  2. dah bijak mn boleh duduk diaam..ade aje yg nk dibuatnya

    BalasPadam
  3. Dia buat apa?....dia naik tingkat atas ke...mcm basikal dia jer tu....huhu....tolong citer skit...qhaliffffff

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.