Selfie , masalah mental ?

 

Sampai ada kes gini eh ? Tak sangka aihhhh …

Photo

Hah ???? Sampai tahap gini ? Perghhh .. Kalau tahap gini , mmg laaa sakit mental woooo .. Apa saja kita buat dengan obses , pasti ada ‘sakit’ kat mana mana ! Sebab tu Islam dah kata , sederhana ! Sederhana je laaa ..

Aku pon suka selfie dah skang ni !

Selfie ni , bagi aku hanyalah suka suka jer.. Sekadar nak gelak ketawa atau ‘kutuk mengutuk versi sayang ‘ dengan rakan rakan di FB jer .. Takde la sampai tahap nak saman menyaman gara gara selfie ni haa..

Kesimpulan .. apa jugak kita nak buat , tak perlulah sampai tahap obses .. cam nak tidur pon amik gambar … Kena pakai mekap dulu , baru selfie .. Bangun tidur pon nak selfie .. gigi tak gosok lagi , tapi dah upload ke media sosial .. Iskhhh.. Tu mmg bermasalah haaa ..

9 ulasan:

  1. ksiannya..inginkan perhatian..yes bersrderhana dalam smua hal

    BalasPadam
  2. yang penting kena berpada-pada kan :)

    BalasPadam
  3. wah yg tak gosok gigi tu mahal sekali...hihi

    BalasPadam
  4. berselfie pon kena wasathiah jugok...

    BalasPadam
  5. sebenarnya dorang yg tafsir sefie tu ade masalah mental adalah lebih mental dari kita. Hehe :P

    BalasPadam
  6. yupp, setuju dgn abg ben.. sederhana ..

    BalasPadam
  7. Hihihi. Yang sedang sedang saja...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009