Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 10 April 2014

Selfie , masalah mental ?

 

Sampai ada kes gini eh ? Tak sangka aihhhh …

Photo

Hah ???? Sampai tahap gini ? Perghhh .. Kalau tahap gini , mmg laaa sakit mental woooo .. Apa saja kita buat dengan obses , pasti ada ‘sakit’ kat mana mana ! Sebab tu Islam dah kata , sederhana ! Sederhana je laaa ..

Aku pon suka selfie dah skang ni !

Selfie ni , bagi aku hanyalah suka suka jer.. Sekadar nak gelak ketawa atau ‘kutuk mengutuk versi sayang ‘ dengan rakan rakan di FB jer .. Takde la sampai tahap nak saman menyaman gara gara selfie ni haa..

Kesimpulan .. apa jugak kita nak buat , tak perlulah sampai tahap obses .. cam nak tidur pon amik gambar … Kena pakai mekap dulu , baru selfie .. Bangun tidur pon nak selfie .. gigi tak gosok lagi , tapi dah upload ke media sosial .. Iskhhh.. Tu mmg bermasalah haaa ..

9 komen :

Adilah Isharudin berkata... [Reply to comment]

ksiannya..inginkan perhatian..yes bersrderhana dalam smua hal

Yana Libra berkata... [Reply to comment]

yang penting kena berpada-pada kan :)

lynn kamarul berkata... [Reply to comment]

lama x selfie

Haslinda Hassan Ali berkata... [Reply to comment]

wah yg tak gosok gigi tu mahal sekali...hihi

MaMa MuRsYiD berkata... [Reply to comment]

berselfie pon kena wasathiah jugok...

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

sebenarnya dorang yg tafsir sefie tu ade masalah mental adalah lebih mental dari kita. Hehe :P

Azura Aziz berkata... [Reply to comment]

yupp, setuju dgn abg ben.. sederhana ..

DYatie berkata... [Reply to comment]

Hihihi. Yang sedang sedang saja...

Faizah Eijah berkata... [Reply to comment]

hihi..perkongsian menarikkk BENGKUNG RAHSIA PERUT CANTIK DAN RATA

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI