Seminggu lagi ..

 

Bersediakah sudah Qhaliff dan daddy nak pikul tanggungawab besar ni ? Anak perempuan wooo .. Bukan senang nak membesarkan anak perempuan ni .. Huhuhuh …

Qhaliff dah ada ciri ciri abang dah .. Garang , pelindung dan paling penting , dah bijak lindung harta peribadinya sendiri ! Hahahah.. Tak kasi orang amik wooo ..

Masalahnya nanti … Bila balik pantang ! Arghhhh .. Wife nak bawak Qhaliff sekali . Mana boleh ! Huhuhu. Lama tuuuu .. Aku ada keje kat KL ni.. Nak ikut duduk sekali tu , sepanjang berpantang tu .. susah gak laa.. Nak kena cari rezeki untuk keluarga gak .. huhuh..

7 ulasan:

  1. Insyaallah , pasti Qhalif akan jadi abg yg baik . Biasa nya memula mmg akan manja manja sket tapi lama lama dia la yg paling akan jaga adik

    BalasPadam
  2. Mesti dup dap dup dap kan? Moga lancar smuanya... Amin

    BalasPadam
  3. saya pun doakan semoga semuanya selamat...

    BalasPadam
  4. perempuan ..alhamdulillah..dah sepasang..hehe..tahniah dan all the best abang ben

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009