Ada budak cemburu !!

 

Mak dia pegang dia ,  dia ok !

Mak dia dukung adik dia , dia ok !

Mak dia susukan adik dia , dia ok !

Mak dia borak ngan adik dia  , dia ok !

Photo: Belai adik..

Tapi bila aku yang bermain dengan adik ??? Dia ok jer .. Kecuali bila aku dukung , dia baling abis segala barang kat aku !

Memula aku ingat dia tak kasi aku pegang dia .. tapi rupanyaaa .. dia cemburu !! Huhuhuh..

Lama gak ni nak kasi dia cool… huhu ..

7 ulasan:

  1. hehe dah pandai jeles eh qhaliff

    BalasPadam
  2. alahai...cemburu dengan ayah dia...comei pulak aksi qaliff...

    BalasPadam
  3. amik masa jgk nk kasi abg xcemburu. hehe. xpe. pasni sure kamcing ngn adik kn abg qhaliff kn :)

    BalasPadam
  4. memula mmg camni laa.. baby.. hehe

    BalasPadam
  5. cemburu beno sampai campak semua barang..hahaha

    BalasPadam
  6. hahaha..sebba bapanyer yang selalu jaga die..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.