Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 24 Mei 2014

Dah bertambah matang ..

 

Sesekali berpisah , membawa sejuta kebaikan.. Antaranya , kita akan lebih hargai masa selepas ini .. Dan anak kita akan jadi bertambah matang ..

Wife bagitau , Qhaliff dah bijak berdikari.. Malah dah boleh bantu dia antaranya tolong pakaikan stokin pada ibunya dan juga reti nak bergurau dengan adik dia ..

Tak tau la nanti bila jumpa aku , camana pulak ceritanya.. Selama ni asyik nak berdukung .. apakah selepas ini tiada lagi ??? Heee.. Tungguuuuu ..

Qhaliff , daddy penat .. penat lari sana sini .. Walaupun ‘bujang’ tapi tetap tak berehat .. hurmmm ..

4 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Bagus qhaliff..jaga ibu dan adik..kan satu masa nanti qhaliff bakal juga jg keluarga sendiri..insyaAllah..alhamdulillah..

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Alahai cute la dorang berdua tu :)

Norma NML berkata... [Reply to comment]

Kepenatan tu akan hilang Ben bila ank2 membesar dgn sihat didepan mata.

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

takpe penat dek anak dr penat dek kwn2... ^__^

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI