Dah bertambah matang ..

 

Sesekali berpisah , membawa sejuta kebaikan.. Antaranya , kita akan lebih hargai masa selepas ini .. Dan anak kita akan jadi bertambah matang ..

Wife bagitau , Qhaliff dah bijak berdikari.. Malah dah boleh bantu dia antaranya tolong pakaikan stokin pada ibunya dan juga reti nak bergurau dengan adik dia ..

Tak tau la nanti bila jumpa aku , camana pulak ceritanya.. Selama ni asyik nak berdukung .. apakah selepas ini tiada lagi ??? Heee.. Tungguuuuu ..

Qhaliff , daddy penat .. penat lari sana sini .. Walaupun ‘bujang’ tapi tetap tak berehat .. hurmmm ..

4 ulasan:

  1. Bagus qhaliff..jaga ibu dan adik..kan satu masa nanti qhaliff bakal juga jg keluarga sendiri..insyaAllah..alhamdulillah..

    BalasPadam
  2. Alahai cute la dorang berdua tu :)

    BalasPadam
  3. Kepenatan tu akan hilang Ben bila ank2 membesar dgn sihat didepan mata.

    BalasPadam
  4. takpe penat dek anak dr penat dek kwn2... ^__^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.