Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 2 Mei 2014

Dah jumpa jam kesayangan aku !

 

Aku dah agak dah.. Mesti cicir kat gym ! Hari tu , handphone cicir. Dapat la balik. Pastu cermin mata .. nasib baik bukan kat gym tapi kedai gunting rambut. Dan yang ni , jam lak ! Huhuh..

Photo

Huhuh.. Cedey aku jap.. Walaupun aku dah boring pakai jam tu , tapi aku beli guna duit aku sendiri tuuu .. Huhuh.. Cash lagi okeh ! Hampir RM1k gak laa ..

Tak pe la.. Takde rezeki aku kot.. Kalau ada , nanti aku gi gym .. mungkin orang yang jumpa tu serahkan kat aku sendiri kot .. Mana la tau kan ? Hee..

Kalau takde , terpaksa la aku guna jam sedia ada. Malas nak beli baru .. buat masa sekarang ! Aku dok kalut pikiran.. Macam macam nak fikir .. huhhhhu..

3 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Andai sememangnya itu milik kita..ia akan kembali pada kita..tak di dunia..pastinya di akhirat,, amin..

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

InsyaAllah ada tu Abg Ben..nnt mst dpt balik :)

MaMa MuRsYiD berkata... [Reply to comment]

jam harga 1k.. memang terliyoq gak la orang.. kalau jam pasaq malam tak de la terliyoq kot..haha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI