Dalam Majalah PA&MA , Jun 2014 !

 

Heee.. Rezeki Hari Bapa 2014 ! Cukup 3 tahun berturut turut aku dijemput sertai dalam media cetak dan media elektronik ! Tahun sebelum ni , dalam Nona dan Wanita Hari Ini. Tahun ni , majalah PA&MA dan bakal keluar di Saffiyah tak lama lagi ..heee ..

Best gak dapat jumpa dua rakan yang pertama kali aku bertemu ni.. Dapat kawan baru di dunia maya ni.. heee..

Tengok je ? Gi la sokong skit kengkawan.. Beli 6 juta terus ! Heeehee.. Gurau jer.. Beli satu dah la…

Terima kasih editor dan wartawan Pa&Ma ..

8 ulasan:

  1. beli satu buat kenangan abg ben dlm majalah ni hehee :)

    BalasPadam
  2. Wah bergaya Abg Ben kita berbaju Melayu... Nanti zumal pi beli satu :))

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..tahniah abang ben..moga menjadi contoh pada yang lain..amin..

    BalasPadam
  4. Wah wah wah blogger glemer katakan ..ramai yg cari ..ok nnt dah kuar kita g beli hehehe

    BalasPadam
  5. time flies.. pejam-celik.. pejam-celik.. dah nak puasa.. dah nak raye..

    BalasPadam
  6. wahh.. makin popular lepas ni ;)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI