Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 15 Mei 2014

Dalam Majalah PA&MA , Jun 2014 !

 

Heee.. Rezeki Hari Bapa 2014 ! Cukup 3 tahun berturut turut aku dijemput sertai dalam media cetak dan media elektronik ! Tahun sebelum ni , dalam Nona dan Wanita Hari Ini. Tahun ni , majalah PA&MA dan bakal keluar di Saffiyah tak lama lagi ..heee ..

Best gak dapat jumpa dua rakan yang pertama kali aku bertemu ni.. Dapat kawan baru di dunia maya ni.. heee..

Tengok je ? Gi la sokong skit kengkawan.. Beli 6 juta terus ! Heeehee.. Gurau jer.. Beli satu dah la…

Terima kasih editor dan wartawan Pa&Ma ..

8 komen :

DYatie berkata... [Reply to comment]

Wow! hebat ah!

Shida Radzuan berkata... [Reply to comment]

beli satu buat kenangan abg ben dlm majalah ni hehee :)

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Wah bergaya Abg Ben kita berbaju Melayu... Nanti zumal pi beli satu :))

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..tahniah abang ben..moga menjadi contoh pada yang lain..amin..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Wah wah wah blogger glemer katakan ..ramai yg cari ..ok nnt dah kuar kita g beli hehehe

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

time flies.. pejam-celik.. pejam-celik.. dah nak puasa.. dah nak raye..

sinuha berkata... [Reply to comment]

Wahh!

Azura Aziz berkata... [Reply to comment]

wahh.. makin popular lepas ni ;)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI