Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 21 Mei 2014

Episod sunyi bermula !

 

Alhamdulillah .. Sampai dah destinasi yang ditujui. Tak sangka aku sampai jauh lebih awal dari yang disangka. Biasanya , petang baru sampai.. Paling tidak pon jam 8 malam ! Tap kali ni , aku sampai sebelum jam 2 petang lagi ! Tak laju pon tapi jalan clear jer ..

Sepanjang perjalanan .. aku pandang kerusi sebelah aku… Kerusi yang mana Qhaliff selalu duduk .. Huhu.. sama sewaktu datang ari tu , dia la yang  teman aku kat sebelah dengan muka welfare dia .. Dah pandai bagi senyum bila pandang kita ni haaa skangg… Akak kat Petronas pon dah tergoda ari tu ! Hahahaha ..

Skang ni aku kat rumah mak aku.. Kang malam baru balik umah aku nun di Sepang. Kat sana nanti , baru laa terasa segalanya !! Kalau dia ada , aku memanjang dok gaduh ngan dia .. Ni dah sorang , terasa sungguh kelainannya !

Takde orang nak kacau aku makan .. takde orang nak kacau aku buat kerja ! Tapi aku rindukan saat tu !!

Esok balik Kelantan semula ??? Huhuh.. Ingat Kelantan tu sebelah Cheras ke ??

6 komen :

cikJu'anne berkata... [Reply to comment]

Menitik air mata baca...even inche ben bukan kategori jiwang karat...tp sekali tulis sgt msk kedalam aty...ape2 pn qhaliff pun mesti rindukn inche ben...sabaq la in shaa allah sekejab je rasa...anakanda qhaliff nant dah besaq jgn sia2 kn daddy yg amat merinduimu yer...kirim salam kt pn isteri...

Mieza Everdeen berkata... [Reply to comment]

comel betul Qhaliff dengan rambut macam ni XD

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah dah selamat sampai..harap Qhaliff,Zahra dan ibu tak lama di kampung ye..

YaNg AyEsHa berkata... [Reply to comment]

hihi..rindu lah kat qhaliff nanti..

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Turut terasa kesunyiannnnn nye...x dak gambor qhaliff lagi buat sementara ni yerk...huhuhu...rindu jugakkkk..uwaaaaaaa

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Huhuhu kawan baik dah takder dahh sabor jer la EN Ben ..Tak lama tu habis pantang balik lah dia ..riuh la semula dgn gelagat hero dia tu ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI