Gambar Zahra Nur Iman

 

Gambar pertama Zahra Nur Iman ,  aku up di FB dan Instagram..  Saja bagi dalam hitam putih.. heee… Bukan nak berlagak retis tapi seperti yang didakwa oleh segelintir individu tapi ada sebab lain ..

Photo: Salam .. Selamat pagi .. Nak gi klinik pastu buat MyKid Zahra Nur Iman ..

Doakan yang baik baik untuknya yer .. Terima kasih. Hari ni nak gi buat MyKid dia .. Huhuh.. Mesti ramai giler orang kat JPN tu .. hurmm..

Kuning dia , dah turun skit ari ni.. Esok kena gi lagi ..

22 ulasan:

  1. Finally...hehehe...

    Comelnya zahra. Macam muka abg qhaliff lah ☺

    BalasPadam
  2. Alahai sedapnya nama lebih kurang nama anak kita jugak ben tapi anak kita Zara hehe...Comel jer muka kan.

    BalasPadam
  3. wahhh comelnya ... btw tahniah abg ben

    BalasPadam
  4. semoga sume urusan dip'mudahkn.. amin.. ;)

    BalasPadam
  5. Moga jd anak yg solehah. Emm geram tgk bb.

    BalasPadam
  6. Happynya dpt tengok pic adik Qhaliff.

    BalasPadam
  7. alhamdulillah...tq abg ben..upload pic zahra...dpt gak tgk..
    wahhh...sejibikkkkk abg long qhaliff...ha..muka dekat2..jgn kuntau abg long nanti naaaaa....hehehehe

    BalasPadam
  8. Comel.......Tak nak orang ramai buat je MYKID kat JPN BBST. Dekat je ngan Restoran Ketereh tu.

    BalasPadam
  9. Comel! tak nak orang ramai buat je MYKID kat JPN BBST dekat ngan Restoran Ketereh tu.Selalunya orang tak ramai sangat..

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah..serah semua pada Allah..sebagai ibu bapa nak yang terbaik untuk anak anak..bersangka baik insyaAllah baik jadinya..amin..cumilnya dia ZNI..mestu putih gebu..suka tengok urat dipipinya..

    BalasPadam
  11. MyKid da x keluar kan..start kelahiran Ogos 2013 kalo x silappp..kalau salah betulkan..

    BalasPadam
  12. taniah. semoga zahra menjadi anak y solehah

    BalasPadam
  13. Alolololo tomeyynyerr Baby Zahra ..
    Selamat datang ke dunia baru Sayang.
    Semoga membesar jadi anak yg solehah .

    BalasPadam
  14. Comel. . muka mcm abg dia :)

    BalasPadam
  15. alala comelnya... rambut lebat. tahniah...

    BalasPadam
  16. btl2. mykid setahu saya dh xdkeluarkn dh.

    BalasPadam
  17. akhirnya...
    pedulikan apa org nak kata..
    masing2 ada hak masing2.

    BalasPadam
  18. akhirnya...
    pedulikan apa org nak kata..
    masing2 ada hak masing2.

    BalasPadam
  19. Moga lekas sembuh. Ben pun jaga kesihatan ya... nak jaga wife n anak2 kna jaga diri Ben juga

    BalasPadam
  20. memang tak elok kecik2 diupload gambar..semoga zahra sihat selalu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009