Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 14 Mei 2014

Gambar Zahra Nur Iman

 

Gambar pertama Zahra Nur Iman ,  aku up di FB dan Instagram..  Saja bagi dalam hitam putih.. heee… Bukan nak berlagak retis tapi seperti yang didakwa oleh segelintir individu tapi ada sebab lain ..

Photo: Salam .. Selamat pagi .. Nak gi klinik pastu buat MyKid Zahra Nur Iman ..

Doakan yang baik baik untuknya yer .. Terima kasih. Hari ni nak gi buat MyKid dia .. Huhuh.. Mesti ramai giler orang kat JPN tu .. hurmm..

Kuning dia , dah turun skit ari ni.. Esok kena gi lagi ..

22 komen :

Fiza Rahman berkata... [Reply to comment]

Finally...hehehe...

Comelnya zahra. Macam muka abg qhaliff lah ☺

Nurulhuda Abdul Latip berkata... [Reply to comment]

Alahai sedapnya nama lebih kurang nama anak kita jugak ben tapi anak kita Zara hehe...Comel jer muka kan.

Ieka Farhana berkata... [Reply to comment]

wahhh comelnya ... btw tahniah abg ben

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

semoga sume urusan dip'mudahkn.. amin.. ;)

Ibu Lala berkata... [Reply to comment]

Moga jd anak yg solehah. Emm geram tgk bb.

rodziah abdullah berkata... [Reply to comment]

Happynya dpt tengok pic adik Qhaliff.

Zee Suhaini berkata... [Reply to comment]

comel macam abang qhaliff..

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah...tq abg ben..upload pic zahra...dpt gak tgk..
wahhh...sejibikkkkk abg long qhaliff...ha..muka dekat2..jgn kuntau abg long nanti naaaaa....hehehehe

ummi zikry berkata... [Reply to comment]

Comel.......Tak nak orang ramai buat je MYKID kat JPN BBST. Dekat je ngan Restoran Ketereh tu.

ummi zikry berkata... [Reply to comment]

Comel! tak nak orang ramai buat je MYKID kat JPN BBST dekat ngan Restoran Ketereh tu.Selalunya orang tak ramai sangat..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..serah semua pada Allah..sebagai ibu bapa nak yang terbaik untuk anak anak..bersangka baik insyaAllah baik jadinya..amin..cumilnya dia ZNI..mestu putih gebu..suka tengok urat dipipinya..

Noor Fatihah Mohammad berkata... [Reply to comment]

MyKid da x keluar kan..start kelahiran Ogos 2013 kalo x silappp..kalau salah betulkan..

hijau zamrud berkata... [Reply to comment]

taniah. semoga zahra menjadi anak y solehah

sukaxplo berkata... [Reply to comment]

alhamduliLLAH,,

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Alolololo tomeyynyerr Baby Zahra ..
Selamat datang ke dunia baru Sayang.
Semoga membesar jadi anak yg solehah .

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

Comel. . muka mcm abg dia :)

Ayumieka berkata... [Reply to comment]

alala comelnya... rambut lebat. tahniah...

Safiyah berkata... [Reply to comment]

btl2. mykid setahu saya dh xdkeluarkn dh.

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

akhirnya...
pedulikan apa org nak kata..
masing2 ada hak masing2.

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

akhirnya...
pedulikan apa org nak kata..
masing2 ada hak masing2.

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

Moga lekas sembuh. Ben pun jaga kesihatan ya... nak jaga wife n anak2 kna jaga diri Ben juga

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

memang tak elok kecik2 diupload gambar..semoga zahra sihat selalu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI