Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 7 Mei 2014

Kepenatan ..

 

Baru balik dari Putrajaya. Hari ni saja 2 kali ulang alik Putrajaya. Nasib baik la tak hujan dan tak jammed. Kalau tak , boleh kejang jap kaki aku.

Petang tadi , tenangkan fikiran dengan bersantai di padang bola dengan Qhaliff dan anak buah aku yang lain .. Saja kasi dia penat supaya malam aku boleh lari gi hospital tanpa rasa bersalah sbb tinggalkan Qhaliff.. huhu ..

Berpeluh peluh dia .. Malam , dekat kul 10 baru tidur. Pun macam tak lena je tuuuu ..

Esok ,  gi hospital lagi .. huhu.. Ujian untuk dapatkan anak ke dua .. Nak bela anak perempuan , bukan mudah .. huhu..

5 komen :

Lydia Miza berkata... [Reply to comment]

Seronoknya dia dpt main bola, letih pun tido lwt ye Qhaliff

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Qhaliff semakin tinggi..sabar bro ben..rezeki dan anugerah Allah yang sangat tidak ternilai..

Syasya Sa'adon berkata... [Reply to comment]

amboi bestnya dia dapat main bola. Sabar ye ada manisnya tu nnt. Insya Allah...semoga dopermudahkan Amin.

Makcik Anak 3 berkata... [Reply to comment]

meligat dapat sepak bola yer..

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

alasan mudah nak bagi anak senang tidur bila kita ada sesuatu yang penting untuk dibuat.. ;)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI