Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 24 Mei 2014

Naik bas ekspress atau memandu kereta ?

 

Hurmmm .. Perancangan minggu depan nak balik Kelantan nak jenguh anak bini.. Haaa.. Persoalannya , nak memandu atau nak gunakan perkhidmatan awam yang lain cam bas ekspress atau kapal terbang tapi .. hurmm ..

Kalau nak naik bas ekspress , aku seriau sangat skang ni .Memandu dengan kelajuan yang menakjubkan malah siap boleh layan hp lagi. Bukannya aku tak pernah tengok sendiri .. Kawan di FB sendiri pon akuinya ..

Betul tu Abg Ben. Sy every weekend naik bas express. Mmg sakit jantung naik tmbh2 klau dok depan skali nmpk cara diorg drive ntah hape2 dgn sms lg ckp tepon lg. Mcm2 doa baca klau naik bas start naik smpai la smp ke destinasi. risauuuuu “.

Rasanya ada kes lagi kan pasal bas ekspress .. Haihhh .. Makin ditegur makin pulak banyak hal ! Hurmm..

Aku memandu je laaa.. senang ! Leh berenti mana mana aku nak.. hee..

4 komen :

DYatie berkata... [Reply to comment]

Hehehe. Betul. Mmg jika benda nak jadi jadi jugak orang kata tapi berhati2.

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Memandu sendiri lg best ..mana tahu tetiber jer ada rasa nak membeli belah kat tepi2 jalan masa tengah bawak kereta sendiri ...Ya la kan kalau duk dlm bas brenti tempat2 tertentu jer ..Satu lagi kalau naik kereta kan ..bila sampai kg bestt jugak nak g jejaln dah ada kenderaan sendiri ..alang2 dah blk kg nak jugak terjah sana sini kan ..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Bila nemandu sendiri ikut masa sendiri..nak rehat bika bila nasa ok je..maba tau tetiba Qhaliff nak ikut balik..eh..eh..hehe..

ReeneeRaaid berkata... [Reply to comment]

kadang2 tiket flight murah mcm tiket bas. selalu kene jengok2 website. ktorg kalau nk balik kb pon mcm tu, kalau mahal, drive je kete. huhu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI