Patulah Mat Gebu seronok !

 

Tiap kali si otai masakan berjantina lelaki ini gi shopping barang dapur , pastinya meriah trolinya ! Hahahaha … Aku tau mmg meriah sebab wife pon gitu gak bila masuk pasaraya..  Keje aku tolak troli dan layan Qhaliff ..

Hari ni , akhirnya aku gi seorang diri .. sekali lagi ! Dulu rasanya pernah gak tapi tak de la secool gini .. Nape ? Sebab Qhaliff tak ikut ! Hahahaha .. aku leh pilih dengan rileks wooo ! Tak de setitis peluh pon mengalir di dahi aku !

Photo

Wowww.. seronok rupanya shopping sebelum GST bermula ni ! Hahahaha .. Leh amik macam macam wooo .. Pasni tak tau la boleh ke tak.. Kena beli apa yang perlu sangat jer .. Hurmm ..

Masalah aku bila membeli barang dapur ni ialah mencari sayur. Cukup gagal laaa nak cam sayur ni terutama kobis dan sawi ! Bila teringat sawi ni ada bunga , haaa.. baru laa yakin skit .. hehehe … Halia dan lengkuas pon gitu gak.. heeee .. Ramai masih gagal nak cam sayuran ni.. Makan teror laaa .. heehee..

7 ulasan:

  1. hahahhaa..sabar jela bang ben ni

    BalasPadam
  2. Hehehe..kunyet ke halia..halia ke lengkuas..practice make perfact..abg ben boleh..caiyok..caiyok..qhaliff tak ikut..

    BalasPadam
  3. haha..saya suka beli barang..macam2 nak beli..dan saya suka tengok harga semua barang yang saya berkenan nak beli

    BalasPadam
  4. biasa beli sayur kangkong dan sawi aje....

    BalasPadam
  5. Hehehe kena lebih rajinmasuk dapur la lepas ni En Ben ..Untuk lebih pengetahuan ttg barang dapur terutama bab2 sayur mayur tuuu

    BalasPadam
  6. sawi yg ade munge = sawi munge. yg xde munge = sawi bese / bok choy.

    BalasPadam
  7. Wah sopink tu ben yg masak eh?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009