Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 14 Mei 2014

Patulah Mat Gebu seronok !

 

Tiap kali si otai masakan berjantina lelaki ini gi shopping barang dapur , pastinya meriah trolinya ! Hahahaha … Aku tau mmg meriah sebab wife pon gitu gak bila masuk pasaraya..  Keje aku tolak troli dan layan Qhaliff ..

Hari ni , akhirnya aku gi seorang diri .. sekali lagi ! Dulu rasanya pernah gak tapi tak de la secool gini .. Nape ? Sebab Qhaliff tak ikut ! Hahahaha .. aku leh pilih dengan rileks wooo ! Tak de setitis peluh pon mengalir di dahi aku !

Photo

Wowww.. seronok rupanya shopping sebelum GST bermula ni ! Hahahaha .. Leh amik macam macam wooo .. Pasni tak tau la boleh ke tak.. Kena beli apa yang perlu sangat jer .. Hurmm ..

Masalah aku bila membeli barang dapur ni ialah mencari sayur. Cukup gagal laaa nak cam sayur ni terutama kobis dan sawi ! Bila teringat sawi ni ada bunga , haaa.. baru laa yakin skit .. hehehe … Halia dan lengkuas pon gitu gak.. heeee .. Ramai masih gagal nak cam sayuran ni.. Makan teror laaa .. heehee..

7 komen :

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

hahahhaa..sabar jela bang ben ni

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Hehehe..kunyet ke halia..halia ke lengkuas..practice make perfact..abg ben boleh..caiyok..caiyok..qhaliff tak ikut..

YaNg AyEsHa berkata... [Reply to comment]

haha..saya suka beli barang..macam2 nak beli..dan saya suka tengok harga semua barang yang saya berkenan nak beli

Abhamz berkata... [Reply to comment]

biasa beli sayur kangkong dan sawi aje....

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hehehe kena lebih rajinmasuk dapur la lepas ni En Ben ..Untuk lebih pengetahuan ttg barang dapur terutama bab2 sayur mayur tuuu

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

sawi yg ade munge = sawi munge. yg xde munge = sawi bese / bok choy.

Lydia Miza berkata... [Reply to comment]

Wah sopink tu ben yg masak eh?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI