Pencabar ‘duck face ‘ Qhaliff ??

 

Ehhh.. dah buat dah ???? Takde laaa.. bukan dia saja buat pon .. Dok mencari susu tu sebenarnya.. Ahaa… Yang belum kawin tu , kena belajar skit tanda tanda anak kecil ni ..

Photo

Photo: Nyenyak tdoo

Mulutt tuuu .. Ikut mulut aku .. heeee.. Leh tahan ‘bisa’ kalau ikut mulut aku ni ! Huhuhuh.. Semoga tak bisa laaa macam mak dia .. Mak dia , bisa semut api jer..

 

Ni Qhaliff masa belia remaja ..

8 ulasan:

  1. 'menurun' dgn jayenye
    apepon awak sgt comel miss Z
    subhanallah

    BalasPadam
  2. Qhaliff dah ada pencabar terdekat ni..hehe..dagu tu sama mcm abg Qhaliff..dah adik beradik ye dak..moga membesar dengan sihat ye..insyaAllah..ZNI..

    BalasPadam
  3. A ah...mmg sama...copy paste! Hihi..

    BalasPadam
  4. Wah dah ada pengikut setia la hehehe..Dua2 mmg comel ..

    BalasPadam
  5. comel...Alhamdulillah...tahniah untuk Ben sekeluarga..:)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009