Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 18 Mei 2014

Pencabar ‘duck face ‘ Qhaliff ??

 

Ehhh.. dah buat dah ???? Takde laaa.. bukan dia saja buat pon .. Dok mencari susu tu sebenarnya.. Ahaa… Yang belum kawin tu , kena belajar skit tanda tanda anak kecil ni ..

Photo

Photo: Nyenyak tdoo

Mulutt tuuu .. Ikut mulut aku .. heeee.. Leh tahan ‘bisa’ kalau ikut mulut aku ni ! Huhuhuh.. Semoga tak bisa laaa macam mak dia .. Mak dia , bisa semut api jer..

 

Ni Qhaliff masa belia remaja ..

8 komen :

norul yefry berkata... [Reply to comment]

'menurun' dgn jayenye
apepon awak sgt comel miss Z
subhanallah

Nurulhuda Abdul Latip berkata... [Reply to comment]

Comel dan rambut lebat...

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Qhaliff dah ada pencabar terdekat ni..hehe..dagu tu sama mcm abg Qhaliff..dah adik beradik ye dak..moga membesar dengan sihat ye..insyaAllah..ZNI..

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

sama-sama comel....

mama_ka0ri berkata... [Reply to comment]

A ah...mmg sama...copy paste! Hihi..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Wah dah ada pengikut setia la hehehe..Dua2 mmg comel ..

Izan@is berkata... [Reply to comment]

Lebat rambut..

Masz Health Boutique berkata... [Reply to comment]

comel...Alhamdulillah...tahniah untuk Ben sekeluarga..:)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI