Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 20 Mei 2014

Pengasuh sementara buat Qhaliff Iman !

 

Hurm… Pasni aku pulak meroyan rindu kat budak ni ! Hurmmm ..

Photo

Esok nak balik Kuala Lumpur.. Sorang jer ! Diorang semua tinggal kat sini . Banyak kerja aku pasni antaranya kena bermalam di Hospital Kuala Lumpur. Aku belum lagi sempat tunaikan tanggungajawab aku sebab sebab nak kena uruskan hal keluarga aku ni. Sapa lagi yang tolong uruskan ? Aku bukan ada orang gaji pon …

Di Kelantan ni , aku mintak mak mertua aku carikan seorang pengasuh dan juga pembantu untuk membantu wife jaga dan uruskan kedua anak aku dan juga dia sendiri.. Mak mertua pon ada kerja dia nak kena buat kan ? Huhu..

Belum pun aku nak balik , dah terasa rindu kat Qhaliff ni .. Aku nak bawak sama , wife tak kasi . Dia kata nanti rindu ! Hurmmm .. Aku mengalah je la .. Kang ada yang meroyan , susah aku .. Hahaha..

Tak pe la , nanti aku balik sini balik .. Settlekan keje yang ada , balik lepaskan rindu ! Terpaksa kerana inilah punca rezeki aku .. Nak kena beli susu lampin anak gak kan ? Kalau asyik pikir rindu , tak berlampin la anak aku .. kan kan ?

3 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

dapat bayangkan perasaan rindu tu...

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Qhaliff pun mesti rindu juga...

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Tak apa..demi masa depan keluarga abg ben..cari rezeki untuk keluarga..macam cousin PC..setiap hujung minggu berulang alik KL-Pulau Pinang tengok isteri dalam pantang..rindu isteri dan anak..digagahkan juga..Qhaliff kna jg ibu dan adik Zahra ok.. (",v

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI