Qhaliff meracau !

 

5 minit selepas dia tidur , dia mula meracau pastu menangis kejap kejap ! Ini bukan kali pertama berlaku bila dia ke tempat yang baru bagi dia.

Aku pasangkan youtube.. Ayat Ruqyah.. Terus lena dia .. Hurm.. Nasib baik dia tak demam.. Bangun pagi , dia ok dah .. Biasanya kalau tengok cerita yang .. hurm.. dia akan ngigau gitu.. Huhuh..

Tak heran gak sebenarnya sebab .. aku pun gitu gak .. Heeee.. Lemah semangat ? Huhuh …

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.