Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 1 Mei 2014

Qhaliff ziarah Wan dia ..

 

Gi Hospital Besar Kuala Lumpur..

Photo

Photo

Ceria jap bapak aku bila ramai datang melawat dia.. Biasanya , ramai gak la.. Hurmm ..

Qhaliff pon , takde dah nak jual mahal macam biasa. Kalau kat rumah orang tua aku , ngan bapak aku tu asyik nak bergaduh jer ! Hahaha.. Hari ni , takde lak.. Tau kot Wan dia tak sihat .. huhuh..

1 komen :

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

Haa..okey la tu..good boy Qhaliff.. Nnt jga Wan elok2..xlama lg dpt adik lak.. :) be a good brother ya ^_^

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI