Qhaliff ziarah Wan dia ..

 

Gi Hospital Besar Kuala Lumpur..

Photo

Photo

Ceria jap bapak aku bila ramai datang melawat dia.. Biasanya , ramai gak la.. Hurmm ..

Qhaliff pon , takde dah nak jual mahal macam biasa. Kalau kat rumah orang tua aku , ngan bapak aku tu asyik nak bergaduh jer ! Hahaha.. Hari ni , takde lak.. Tau kot Wan dia tak sihat .. huhuh..

1 ulasan:

  1. Haa..okey la tu..good boy Qhaliff.. Nnt jga Wan elok2..xlama lg dpt adik lak.. :) be a good brother ya ^_^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.