Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 26 Mei 2014

Sorang dengkur , sorang menangis !

 

Jaga ayah aku lagi malam ni .. Teringat semalam satu komen yang cukup tak matang .. Lebih kurang begini la ayatnya .. Baik aku jaga ayah aku dari jaga hal Perdana Menteri ! Haaa… gitu laaa.. Ringan jer jari jari nak melepaskan geram cepat cepat istighfar dan delete status tu.. Malas nak bertekak sbb banyak lari tajuk dan mula dah memaki hamun.. Bosan aih..

Di HKL , wad bapak aku ditahan ni .. bertukar pesakit lagi . Yang menarik perhatian aku ada dua pesakit ni .. Sorang lebih kurang cam aku usianya dan sorang lagi kanak kanak.. Rasanya dalam 3 atau 4 tahun..

Yang kanak kanak ni , asyik menangis jer. Ditemani ibu dan ayahnya .. Tangisannya , mmg sayu la kalau dengar. Nak je aku tanya kenapa dan mengapa . Tapi kang kata penyibuk lak.. Hurm..

Yang sorang lagi ni .. tidurnya mmg .. hurm.. Dengan dengkurnya. Pastu bunyi bunyinya.. Macam dok berperang dalam citer Lord Of The Ring jer.. Haaa.. Sian.. Mesti bermasalah tidurnya tu..

Aku ? Aku pon tertidur gak atas kerusi tu.. Dengkur aku ? Hanya nurse bertugas je tau camana.. Nasib baik bapak aku kerap terjaga.. heee..

7 komen :

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

hehehe..terus teringat time sy d tahan d wad d HRPB Ipoh seminggu...mcm2 kerenah & bunyi
hr pertama & kedua je sy dok kat katil..hr ketiga & seterusnya...doctor sure cari sbb sy ilang dr katil...hahahhaa
semuanya gara2 bosan melepak d katil je so sy g la dok jenguk jiran2 pesakit lain plak...hehehhee

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Sabar jer la En Ben ...

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

pengorbanan anak yang soleh...semoga orangtua En Ben kembali sihat....InshaAllah

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Di hospitallah salah satu tempat untuk kita tarbiah hati..jadi penyabar..pupuk rasa simpati dan belas ikhsan..dan juga sentiasa teruji kesabaran..

sophiea yoshiki berkata... [Reply to comment]

Besar pahala apabila kita jaga kedua ibubapa kite.moga ayah abg ben cepat sembuh...Amin..

sophiea yoshiki berkata... [Reply to comment]

Besar pahala apabila kita jaga ibubapa kita sedang sakit...Moga ayah abg ben cepat sembuh & sihat sedia kala...Amin...

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

dapat bayangkan dengkuran tu. sabar je la kan Ben?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI