Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 23 Mei 2014

Tawar ayam panggang aku !

 

Wife cerita .. Tok Ma Qhaliff bawak keluar main kat belakang rumah.. Kejar ayam dan kucing.. Suka benar dia.. Ketawa berdekah dekah ! Budak tu mmg murah dengan ketawa pastu kita yang tengok pon jadi senang .. Huhuh.. Budak ketawa ikhlas.. walaupun takde punchline ! Heee..

Aku di sini .. mengadap ayam feveret aku , Kenny Rogers.. Hurmm.. makan sorang sorang.. Biasa dengan dia .. Tak sampai 10 minit , abis dah ! Biasanya dengan sejam baru dapat selesaikannya .. Huuu ..

Rindu kat budak tu.. Bila dah jauh dari mata , baru terbayang segala kenangan terutama dia dengan kenakalan dia yang suka kenakan aku terutama bila aku tidur , satu tamparan pastinya hinggap kerana dia tau aku main main !

Tak sabar nak balik Kelantan minggu depan ..

5 komen :

aku_azreen berkata... [Reply to comment]

Sabar abg ben...hehehe

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Kasih ibu..hingga syurga,, kasih daddy sepanjang hayat..

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

sifat budak2. ikhlas. ketawanye.. rajuknye.. sedihnye.. sume ikhlas. xpropa! klu ade pun, propa yg sweet2 je.. yg buleh wat kite senyum di kemudiannye..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Alahai siannya ..sabar yer En Ben ..
tak lama dah tu ..nanti kalau dah blk kelate nanti agak2 En Ben Qhaliff ni boleh ker tak keck klate nie ..Raser2 byk dah dia dia blajar kecek klate ngan tok wan dia tu ..

Sharifah Anggerik berkata... [Reply to comment]

Terbayang kecomelan babybam2 ni ketawa :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI