Tinggal kami berdua ?

 

Hari ni , wife akan dimasukkan ke dalam wad. Tempoh masa yang diberikan doktor dah tamat. Kena induce bersalin gak.. Tapi rasanya bukan la hari gak akan dibuatnya. Silap silap , hari Selasa baru keluar.. Semoga Allah permudahkan urusan kami .. Aamin..

Photo

Nampaknya , tinggal la aku ngan Qhaliff .. Bolehkah Qhaliff tidur malam tanpa ibunya ? Ok , boleh jer.. Tapi bolehkah ibunya tidur tanpa Qhaliff ? Heeee.. Tak boleh !

Tak pe la.. Bukan lama sangat pon.. 3-4 hari je .. Kalau takde masalah , cepat lagi kan ? Pastu leh balik Kelantan berpantang dah ..

Dan aku .. hurm.. kena tunggu KL sebab ayah aku lak pembedahan kanser lidahnya tu..Hurmm.. Sian dia ..

10 ulasan:

  1. Semoga segalanya dipermudahkan untuk ben..Moga isteri selamat melahirkan dan ayah selamat menjalani pembedahan...

    BalasPadam
  2. Moga segalanyerr dipermudahkan untuk En Ben sekeluarga ..Insyaallah

    BalasPadam
  3. teringat kena induce tahun lepas. masuk wad hari ahad sbb isnin pagi kul 6 dah kena masuk ubat. masuk ubat kedua kul 2ptg, baru start sakit. last2 pagi selasa kul 6 baru bersalin. huhu

    BalasPadam
  4. kalau adik qhaliff keluar esok maka sama besdate ngn auntie laa..
    bole celebrate sama nnti..

    hikhokhikhok..

    hope kluar esok...aminnn...

    kekekeke..

    BalasPadam
  5. Semoga segala urusan dipermudahkan Allah...

    BalasPadam
  6. As slm...semoga dipermudahkan segalanya..InsyaAllah..:-)

    BalasPadam
  7. As slm...semoga dipermudahkan segalanya..InsyaAllah..:-)

    BalasPadam
  8. Bro Ben sy dulu overdue gak.
    Doc bagi masa 10 hari.Masa tu sy hari2 minum air zam2, tak minum air lain dah. Pastu sy makan kurma n madu banyak2. 5 hari pastu banokkk...

    BalasPadam
  9. Moga dipermudahkan dan selamat semuanya untuk abang ben sekeluarga.

    betoi bukan mudah ibu nak tidur tanpa anak kat sisi. huuuu saya dulu walau demam tetap gagah turun tangga ambik anak walau suami larang sebab kesihatan sangat tak mengizinkan. tapi kalau takde anak tido sekali mau lagi parah demam kihkihkih

    BalasPadam
  10. geram jer....rasa nak gigit pipi pau die nie....heee

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.