Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 5 Mei 2014

Tinggal kami berdua ?

 

Hari ni , wife akan dimasukkan ke dalam wad. Tempoh masa yang diberikan doktor dah tamat. Kena induce bersalin gak.. Tapi rasanya bukan la hari gak akan dibuatnya. Silap silap , hari Selasa baru keluar.. Semoga Allah permudahkan urusan kami .. Aamin..

Photo

Nampaknya , tinggal la aku ngan Qhaliff .. Bolehkah Qhaliff tidur malam tanpa ibunya ? Ok , boleh jer.. Tapi bolehkah ibunya tidur tanpa Qhaliff ? Heeee.. Tak boleh !

Tak pe la.. Bukan lama sangat pon.. 3-4 hari je .. Kalau takde masalah , cepat lagi kan ? Pastu leh balik Kelantan berpantang dah ..

Dan aku .. hurm.. kena tunggu KL sebab ayah aku lak pembedahan kanser lidahnya tu..Hurmm.. Sian dia ..

10 komen :

Nurulhuda Abdul Latip berkata... [Reply to comment]

Semoga segalanya dipermudahkan untuk ben..Moga isteri selamat melahirkan dan ayah selamat menjalani pembedahan...

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Moga segalanyerr dipermudahkan untuk En Ben sekeluarga ..Insyaallah

NS berkata... [Reply to comment]

teringat kena induce tahun lepas. masuk wad hari ahad sbb isnin pagi kul 6 dah kena masuk ubat. masuk ubat kedua kul 2ptg, baru start sakit. last2 pagi selasa kul 6 baru bersalin. huhu

Ayang Noorainie berkata... [Reply to comment]

kalau adik qhaliff keluar esok maka sama besdate ngn auntie laa..
bole celebrate sama nnti..

hikhokhikhok..

hope kluar esok...aminnn...

kekekeke..

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Semoga segala urusan dipermudahkan Allah...

Norma NML berkata... [Reply to comment]

As slm...semoga dipermudahkan segalanya..InsyaAllah..:-)

Norma NML berkata... [Reply to comment]

As slm...semoga dipermudahkan segalanya..InsyaAllah..:-)

Mrs. Amad berkata... [Reply to comment]

Bro Ben sy dulu overdue gak.
Doc bagi masa 10 hari.Masa tu sy hari2 minum air zam2, tak minum air lain dah. Pastu sy makan kurma n madu banyak2. 5 hari pastu banokkk...

Kira Sakura berkata... [Reply to comment]

Moga dipermudahkan dan selamat semuanya untuk abang ben sekeluarga.

betoi bukan mudah ibu nak tidur tanpa anak kat sisi. huuuu saya dulu walau demam tetap gagah turun tangga ambik anak walau suami larang sebab kesihatan sangat tak mengizinkan. tapi kalau takde anak tido sekali mau lagi parah demam kihkihkih

Makcik Anak 3 berkata... [Reply to comment]

geram jer....rasa nak gigit pipi pau die nie....heee

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI