Abang long mula menyibuk ..

 

Umur dia baru 2 tahun 2 bulan .. Dan dia dah mula sibuk nak jadi abang yang benar benar abang .. Nak tolong dukung Zahra , nak tolong kutip baju .. Nak tolong menyapu rumah ..

Photo

Adik dia menangis pon , dia tolong panggilkan ibunya .. Haaa.. Main jerit jer .. Nak bagitau adik dia menangis .. Huhuhuh…

Photo

Dah mula faham dah sekarang ni dan dia pun dah reti faham maksud bila daddy dia jegilkan mata .. hehehe.. Ada masa boleh main , ada masa.. kena tau menda tu salah ! Haaa ..

DAddy jegil mata , macam ikan emas ! Besar tapi tetap comel.. lalalal …

5 ulasan:

  1. Bagus abag qhaliff..betul la abang ben..sayang tapi tegas,, manjakan dalam kawalan..nice header baru..ada baby zahrah..yeyy..

    BalasPadam
  2. cantiknya header bila ada gabungan tiga insan yg popular dlm dunia blogger....tahniah!

    BalasPadam
  3. Wah HEADER dah tukar la ...Baby Zahra plak duk kat atas..Warna still sama ..tambah kaler2 baru sikit..CANTEKKKK ..

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009