Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 24 Jun 2014

Abang long mula menyibuk ..

 

Umur dia baru 2 tahun 2 bulan .. Dan dia dah mula sibuk nak jadi abang yang benar benar abang .. Nak tolong dukung Zahra , nak tolong kutip baju .. Nak tolong menyapu rumah ..

Photo

Adik dia menangis pon , dia tolong panggilkan ibunya .. Haaa.. Main jerit jer .. Nak bagitau adik dia menangis .. Huhuhuh…

Photo

Dah mula faham dah sekarang ni dan dia pun dah reti faham maksud bila daddy dia jegilkan mata .. hehehe.. Ada masa boleh main , ada masa.. kena tau menda tu salah ! Haaa ..

DAddy jegil mata , macam ikan emas ! Besar tapi tetap comel.. lalalal …

5 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Bagus abag qhaliff..betul la abang ben..sayang tapi tegas,, manjakan dalam kawalan..nice header baru..ada baby zahrah..yeyy..

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

cantiknya header bila ada gabungan tiga insan yg popular dlm dunia blogger....tahniah!

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Wah HEADER dah tukar la ...Baby Zahra plak duk kat atas..Warna still sama ..tambah kaler2 baru sikit..CANTEKKKK ..

Isya PurpleZ berkata... [Reply to comment]

ikan emas? lol lol lol

antalya berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI