Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 14 Jun 2014

Bertukar hak milik !

 

Hurmm… Aku nak beli baru kat Zahra tapi wife kata membazir. Basuh je kain rocker tu pastu , tadaaaa… dah leh guna ! Huhuhuh..

Dan untunk Qhaliff.. Semalam terjumpa sewaktu nak turun dari Cameron Highland. Kerusi malas rotan .. Aku lama dah cari untuk dia ni.. Asyik dok tarik kerusi merah tu jer.. Huhuhuh..

Photo

Tapi nampaknya… dia belum dapat sesuaikan diri dengan kerusi rotan dia tu.. Huhuhuh.. Jangan nanti berebut dengan adik dia dah .. Tapi rasanya macam tak je..

5 komen :

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

nampak same tp, xserupe. rotan & rocker, dua2 pun cute.

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Dulu qayyum pun ada... saya lapitkan tempat duduk dgn toto... jadi selesa dia sikit.... boleh cuba daddy qhaliff

PakcikLie PCL berkata... [Reply to comment]

turun CH ; sebelah mana tu? ..kalu sy cari petai n durian kpg je..

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

comellnyee. sesuai tuk qhaliff.

careno berkata... [Reply to comment]

Kerusi rotan tu 1 jer yg risau tkut tersepit kaki bila hayun...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI