Bertukar hak milik !

 

Hurmm… Aku nak beli baru kat Zahra tapi wife kata membazir. Basuh je kain rocker tu pastu , tadaaaa… dah leh guna ! Huhuhuh..

Dan untunk Qhaliff.. Semalam terjumpa sewaktu nak turun dari Cameron Highland. Kerusi malas rotan .. Aku lama dah cari untuk dia ni.. Asyik dok tarik kerusi merah tu jer.. Huhuhuh..

Photo

Tapi nampaknya… dia belum dapat sesuaikan diri dengan kerusi rotan dia tu.. Huhuhuh.. Jangan nanti berebut dengan adik dia dah .. Tapi rasanya macam tak je..

5 ulasan:

  1. nampak same tp, xserupe. rotan & rocker, dua2 pun cute.

    BalasPadam
  2. Dulu qayyum pun ada... saya lapitkan tempat duduk dgn toto... jadi selesa dia sikit.... boleh cuba daddy qhaliff

    BalasPadam
  3. turun CH ; sebelah mana tu? ..kalu sy cari petai n durian kpg je..

    BalasPadam
  4. comellnyee. sesuai tuk qhaliff.

    BalasPadam
  5. Kerusi rotan tu 1 jer yg risau tkut tersepit kaki bila hayun...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.