Berusaha menarik perhatian !

 

Kesian.. Aku tahu perasaan dia.. Bukan mudah nak bersaing dengan adik yang baru je lahir.. Apatah lagi perempuan ! Haaaa…

Kena perhatikan dia dan abiskan masa dengan dia jugak ! Bahaya biarkan dia berdua dengan Zahra.. Aku nampak dah ‘bahaya’nya .. Yelah , nak salahkan Qhaliff , tak leh gak. Belum cukup akal ..

4 ulasan:

  1. dia syg adik dia tuu. tp ikut cara dia.

    BalasPadam
  2. anak sedara sy dulu pun macam.. time nak dapat adik... bila adik nak masuk 2, dah x bape heran sangat

    BalasPadam
  3. kesian qhaliff rase tergugat. tapi biasa la tu time memula dapat adik. nanti dia biasa la.

    BalasPadam
  4. mak ai .. gengster sbtol gaya dia ... huhuhu memang kene jaga ketat2 ni

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.