Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 18 Jun 2014

Berusaha menarik perhatian !

 

Kesian.. Aku tahu perasaan dia.. Bukan mudah nak bersaing dengan adik yang baru je lahir.. Apatah lagi perempuan ! Haaaa…

Kena perhatikan dia dan abiskan masa dengan dia jugak ! Bahaya biarkan dia berdua dengan Zahra.. Aku nampak dah ‘bahaya’nya .. Yelah , nak salahkan Qhaliff , tak leh gak. Belum cukup akal ..

4 komen :

hijau zamrud berkata... [Reply to comment]

dia syg adik dia tuu. tp ikut cara dia.

Azwa Azee berkata... [Reply to comment]

anak sedara sy dulu pun macam.. time nak dapat adik... bila adik nak masuk 2, dah x bape heran sangat

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

kesian qhaliff rase tergugat. tapi biasa la tu time memula dapat adik. nanti dia biasa la.

N.A.T berkata... [Reply to comment]

mak ai .. gengster sbtol gaya dia ... huhuhu memang kene jaga ketat2 ni

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI