Buffet Ramadan @ PICC MALAYSIA

by - Sabtu, Jun 28, 2014

 

Yer ! Serius sedap !! Heeee.. Aku dah gi dahh ari tu.. Preview Buffet Ramadhan di Picc , Putrajaya . Macam macam makanan ada .. Itu baru preview jer .. Nanti masa Ramadhan nanti , lebih 200 hidangan akan disajikan buat pengunjung.

Antara hidangannya ? Antara hidangan utama adalah Gulai Tunjang , Briyani PICC , kambing panggang , Ayam Panggang Pedas Pucuk Paku , Rendang Paru , Sambal Goreng Jawa dan hidangan berkonsepkan tradisi dan warisan Melayu.

Bufet menampilkan hidangan mengikut tema seperti “ Pembuka Selera” , “ Sup Masyuk Berasap “ , Gerai Utama PICC , “ Mangkuk Panas “ , “ Kawah Berapi “ , “ Sejuk Badan “ , “ Kebun Buah Pak Rusmie “ dan “ Dahaga “ .

Hurmm .. Jom layan dulu ..

Selain dari apa yang korang nampak , nanti akan ada Bubur Lambuk PICC , Bubur Kacang Hijau Durian , Bubur Pulut Hitam , Pengat Labu , Pengat Pisang , Bubur Cha Cha dan Bubur Gandumm.

Tamo makan hidangan melayu ? Boring dah ? Ok .. Ada hidangan lain seperti pasta , spagetti , Fettucine , Penne , Linguine , Aglio Olio dan banyak lagi !!

Chef yang terlibat dalam pembikinan makanan yang sedap sedap belaka ini !!

Amacam ? Berapa harga ? Pakej berbuka ini bermula pada 30 Jun hingga 25 Julai 2014 dengan kadar bayaran sebanyak RM80 utk dewasa dan RM40 utk kanak kanak. Bagi kanak kanak yang berusia 5 tahun ke bawah , percuma jer ..

Bufet akan bermula dari jam 6.30 ptg hingga 10 malam. Pada minggu pertama pengenalan ( 30 Jun – 6 Julai 2014 ) , diskaun 10% diberikan. Bermakna , dewasa cuma RM72 dan kanak kanak RM36 saja.

Sambil makan , akan persembahan dari Rosma .. Heee.. Sambil layan persembahan , akan ada cabutan bertuah khas untuk pengunjung bertuah !! Heeee ..

Surau ? Jangan risauuu .. PICC menyediakan ruang untuk solat Maghrib dan solat Terawih.

Amacam ? Menarik ? Heee.. sila tempah sekarang ! Sila hubungi  03-8887 6000 atau email ke kumari.nahu@picc.com.my . Laman web rasmi , www.picc.com.my atau ke Facebook mereka iaitu di , www.facebook.com/piccmalaysia.

Selamat Menyambut Ramadhan al Mubarak !

You May Also Like

3 comments

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam