Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 4 Jun 2014

Cari daddy !

 

Photo

Wife bagitau aku tadi…

“ Qhaliff sibuk nak naik tangga .. “

Hurm.. dia tau aku tidur kat atas .. Tu dia sibuk nak naik atas .. Nak cari aku walhal aku .. Hurmmm ..

Sedih tinggalkan anak .. Demi mencari rezeki.. Demi nak membayar hutang piutang .. Hidup , penuh dengan hutang.. Kerja , untuk bayar hutang ! Tu pon ada ura ura nak kasi tambah lagi hutang piutang dan ‘ mereka ‘ merelakannya..

Entah Qhaliff.. Kita atas dunia ni , sementara jer .. Biarlah mereka je kenyang dan kita kais pagi  , makan pagi.. huhu ..kan kan ? Akhirat je la kita tuntut hak kita .. huhu ..

3 komen :

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

money isn't everything. but, nowadays.. everything needs money. hu3..

Sam Ahnad berkata... [Reply to comment]

Mesti Qhaliff tertanya-tanya, manalah daddyku ni..

nabila biela berkata... [Reply to comment]

waaa...janganlah cakap camtu--- kata qhaliff..huu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI