Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 1 Jun 2014

Dah gunting dah rambut Qhaliff !!

 

Photo

Petang semalam gunting.. Nasib baik tak gi salon gunting ! Kenapa ? Semalam yang gunting rambut Qhaliff ni , Pak Su dia.. Dia punya teriak , abis segala air yg ada dalam badan keluar ! Haaa.. Punya laaa tak nak gunting ! Pelik aihhhh .. Sayang benarr budak budak ngan rambut diorang.. Takkan nak buat rambut style Hail Amir kot atau Beatles ??

Adeh.. letih gini .. Kita yang tengok rambut diorang , jadi pening .. huhu ..

Aku tauu soalan korang ! Zahra bila kan ? Heee…

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI