Dah gunting dah rambut Qhaliff !!

 

Photo

Petang semalam gunting.. Nasib baik tak gi salon gunting ! Kenapa ? Semalam yang gunting rambut Qhaliff ni , Pak Su dia.. Dia punya teriak , abis segala air yg ada dalam badan keluar ! Haaa.. Punya laaa tak nak gunting ! Pelik aihhhh .. Sayang benarr budak budak ngan rambut diorang.. Takkan nak buat rambut style Hail Amir kot atau Beatles ??

Adeh.. letih gini .. Kita yang tengok rambut diorang , jadi pening .. huhu ..

Aku tauu soalan korang ! Zahra bila kan ? Heee…

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.