Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 25 Jun 2014

Eksperimen demi eksperimen !

 

Memang dok tengok je apa dia buat ! Tengah kreatif sangat skang ni .. Abis semua menda dia dibuat eksperimen ! Termasuk apakah yang akan terjadi terhadap Nutella apabila kelima lima jari dimasukkan ke dalam tu !

Perghh … Jadi apa ? Bapak dia jadi Hulk laaa !

Dan bila aku suruh dia pegang tuala dia bila ke tandas untuk mandi .. Dalam sekelip mata je kau berubah !

Terkedu aku tengok apa yang dia buat .. Adoiyaii .. Jangan risau yer , tandas dalam keadaan kering .. Aku mmg tak biar kalau tandas dalam keadaan basah.. Bahaya woo ! Dan ajar dia tutup tudung jamban dulu sebelum mandi …

Dan eksperimen dengan baldi lak .. Test suara  lak ..

Photo

Adehh.. saja nak suruh adik dia yang sedang lena tuuuu , bangun ! Huhuhu…

Baru plan nak gi tapau burger kambing bakar kat Lava Grill ! Tak jadi sebab Zahra dok tidur .. hurm..

10 komen :

aisyah ambris berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Montana berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
safurara berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
NurHafiza Fadzil berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
GreenAppleKu.com berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Norasyimah Saifullah berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
antalya berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
husna zahidi berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
rabiatul adawiyah berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI