Eksperimen demi eksperimen !

 

Memang dok tengok je apa dia buat ! Tengah kreatif sangat skang ni .. Abis semua menda dia dibuat eksperimen ! Termasuk apakah yang akan terjadi terhadap Nutella apabila kelima lima jari dimasukkan ke dalam tu !

Perghh … Jadi apa ? Bapak dia jadi Hulk laaa !

Dan bila aku suruh dia pegang tuala dia bila ke tandas untuk mandi .. Dalam sekelip mata je kau berubah !

Terkedu aku tengok apa yang dia buat .. Adoiyaii .. Jangan risau yer , tandas dalam keadaan kering .. Aku mmg tak biar kalau tandas dalam keadaan basah.. Bahaya woo ! Dan ajar dia tutup tudung jamban dulu sebelum mandi …

Dan eksperimen dengan baldi lak .. Test suara  lak ..

Photo

Adehh.. saja nak suruh adik dia yang sedang lena tuuuu , bangun ! Huhuhu…

Baru plan nak gi tapau burger kambing bakar kat Lava Grill ! Tak jadi sebab Zahra dok tidur .. hurm..

10 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009