Jual mahal dengan daddy ..

 

Sampai je umah mak mertua aku , aku bergegas cari Qhaliff dan Zahra.. Hurm.. Dua dua tidur.. Aku kacau Qhaliff… Dia tak jaga .. Marah lagi ada la.. Ngantuk sangat kata wife ..

Aku naik atas , mandi .. solat dulu.. Setengah jam kemudian , wife call.. bagitau Qhaliff dah bangun.. Aku pun turun .. Nak sergah dia .. hehehe ..

Dia dok main pump susu ibu dia.. Dia nampak aku .. Dia teruskan bermain.. ehehehe.. Tau dah aku respon dia ni .. Pastu baru la nak sengih sengih ..

Photo

Aku panggil dia.. Cium dia.. Marah wooo .. Garang kata wife skang ni.. hehee …

Tukar diapers dia .. Baju.. seluar .. bawak gi lepak McD .. Aku kebuluran tapi tak nak makan nasi.. Nak cari sesuatu yang mudah dan leh lepak lama .. Huhuh.. Bukan selalu yer !

Photo

Tak lama kemudian , baru dengar suara dia .. Banyak sungguh perubahan dia sekarang ni.. Jalan pun dah laju jer.. Takde la macam nak jatuh jatuh gitu ha.. Hahahaha ..

7 ulasan:

  1. Yeyy qhaliff,adik dan ibu dh boleh balik rumah...alhamdulillah..

    BalasPadam
  2. Bnyk perubahan sbb daddy dia lama x nmpok..hehe

    BalasPadam
  3. Besar dah Qhaliff..dah bujang dah ni..hehehe

    BalasPadam
  4. Hahaha... Qhaliff qhaliff, kesian daddy tu...

    BalasPadam
  5. Sesekali bila Qhaliff jauh dari mata daddynye..

    BalasPadam
  6. tu baru berapa hari x jmp daddy

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.