Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 12 Jun 2014

Jual mahal dengan daddy ..

 

Sampai je umah mak mertua aku , aku bergegas cari Qhaliff dan Zahra.. Hurm.. Dua dua tidur.. Aku kacau Qhaliff… Dia tak jaga .. Marah lagi ada la.. Ngantuk sangat kata wife ..

Aku naik atas , mandi .. solat dulu.. Setengah jam kemudian , wife call.. bagitau Qhaliff dah bangun.. Aku pun turun .. Nak sergah dia .. hehehe ..

Dia dok main pump susu ibu dia.. Dia nampak aku .. Dia teruskan bermain.. ehehehe.. Tau dah aku respon dia ni .. Pastu baru la nak sengih sengih ..

Photo

Aku panggil dia.. Cium dia.. Marah wooo .. Garang kata wife skang ni.. hehee …

Tukar diapers dia .. Baju.. seluar .. bawak gi lepak McD .. Aku kebuluran tapi tak nak makan nasi.. Nak cari sesuatu yang mudah dan leh lepak lama .. Huhuh.. Bukan selalu yer !

Photo

Tak lama kemudian , baru dengar suara dia .. Banyak sungguh perubahan dia sekarang ni.. Jalan pun dah laju jer.. Takde la macam nak jatuh jatuh gitu ha.. Hahahaha ..

7 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Yeyy qhaliff,adik dan ibu dh boleh balik rumah...alhamdulillah..

aisyah ambris berkata... [Reply to comment]

Bnyk perubahan sbb daddy dia lama x nmpok..hehe

Mama Vogue berkata... [Reply to comment]

Besar dah Qhaliff..dah bujang dah ni..hehehe

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Hahaha... Qhaliff qhaliff, kesian daddy tu...

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

rambut die dh pjg..hehe

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Sesekali bila Qhaliff jauh dari mata daddynye..

lynn kamarul berkata... [Reply to comment]

tu baru berapa hari x jmp daddy

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI