KDK Hari Raya Charity Challenge !

by - Rabu, Jun 18, 2014

 

KDK Charity Campaign

Sempena Aidilfitri tahun ni yang bakal menjelang tidak lama lagi , KDK telah mengadakan satu cabaran yang dipanggil KDK Hari Raya Charity Challenge.

Mula mula aku bagitau ganjarannya supaya korang teruja dan tak sabar nak turut serta KDK Hari Raya Charity Challenge ni.. Heee.. Apakah hadiahnya ?

Idea pemenang akan ditunaikan ! Dan pemenang nanti akan turut serta menyambut hari raya bersama pusat kebajikan terpilih. Pemenang juga akan dapat 3 kipas KDK bernilai RM1,320 !!

KDK juga turut akan membuat sumbangan kebajikan sebanyak RM25 ribu pada Aidilfitiri nanti. Apa yang perlu kita lakukan cumalah menyebarkan dikalangan kita mengenai cabaran ni . Seorang rakan kita klik LIKE di pagenya , KDK akan menyumbangkan RM1 !! Bagi dapat RM25 ribu , seramai 25 ribu orang diperlukan untuk klik LIKE.

Haa.. cara nak join cabaran ini  ? Mudah jer ..

image

  1. Mula mula klik KDK Hari Raya Charity Challenge ni .
  2. Dan klik pada GET STARTED
  3. Isikan segala butiran dan pilih salah satu pusat kebajikan dan berikan idea anda ! Apa ju
  4. Ajak rakan anda turut serta cabaran ini dan jangan lupa suruh kawan kawan anda undi idea anda itu.. Heeee.. Pastikan idea anda tu tidak melibatkan  persindiran politik , agama dan perkauman.

Mudah je kan ? Jangan lupa baca term and conditions yer .. Oh ya, bagaimana pemenang ditentukan ? Pemenang akan dipilih oleh KDK Malaysia berdasarkan : KDK Judges (40%), User Votes (30%) & Idea Creativity (30%).

Aku dah join.. Korang bila lagi ?

image

image

You May Also Like

1 comments