Ke pasar bersama Zahra

 

Saja bawak dia berjalan lagi.. Bukan apa.. Balik dari Kelantan dan dari Cheras , dia susah nak tidur malam. Kepenatan. Tapi ari tu ke Alamanda , ok dah dia ..

Kali ni , gi pasar .. Tapi dia tak keluar la.. duduk ngan aku dalam kereta . Qhaliff teman mak dia shopping .. Kena biasa biasakan keluar .. Kang tak keluar langsung , susah gak nanti..

Aku nak kena cari car seat untuk Zahra nanti.. Dan nak kena pasang video player dalam kereta .. Baru diam si Qhaliff.. Hurm..

9 ulasan:

  1. Wahh baby Zahra pergi pasar ...

    BalasPadam
  2. alahai comel2..baby girl

    tumpang sekaki he3

    salam kutoo kembali dengan contest terbaru disini http://kutooobamboo.blogspot.com/2014/06/contest-kisah-di-bulan-puasa-jom.html

    BalasPadam
  3. Comel Zahra ni..macam Qhaliff..

    BalasPadam
  4. Melihat dan merasai persekitaran luar rumah..supaya tidak terkena kejutan budaya..terbaiklah abg ben dan wife..

    BalasPadam
  5. Salam, lama dah baca senyap senyap blog ni, tapi baru sekarang nak berbunyi. Hehehe.

    Tengok baby tu, so peaceful bila tidur. Tengok Ben punya posting tentang baby, buat saya nak ada baby jugak.

    Hafez the Great
    sedang berusaha untuk capai 68kg...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.