Kena banyak bersabar !

 

Serius , tidur yang cukup amat penting buat mereka yang bercita cita nak jaga budak kecil ni ! Sebelah siang , jangan mimpi nak tidur ! Melainkan anak kita tu , sorang jer .. Kalau lebih dari seorang , jangan pasang cita cita nak tidur belah siang ! Aku , setakat ni.. tidur belah malam jer .. Huhu ..

Di kala Zahra mudah tidur belah siang ..

Photo

Qhaliff amatlah aktif sekali ! Bila nak dapat tidur ?? Terutama jika si penjaga bantai tengok Piala Dunia hingga subuh hari pastu baru nak tidur lepas solat subuh !! PErghhhh .. Serius , boleh mental wooo ..

Photo: Baru sorang leh jalan .. Sorang lg , nanti ! Perghhh

Nasib baik laaa wife cuti sampai lepas raya .. Kalau takkkkkk … kalau takkkkk ..

HELPPPPP !!!!

Oleh itu , sila dapatkan rehat secukupnya ..

11 ulasan:

  1. qaliff buat apa tu.exercise ke. hihi.
    lasak qaliff ye :)

    BalasPadam
  2. comelnya Qhaliff dengan bakul tu.... zahra dah ikut muka abang Qhaliff dia dah.....

    BalasPadam
  3. Kreatifnya Qhaliff..hehe.. Budak2 kalau aktifnya cenggitu, tanda sel otaknya berhubung..hehe., Betul tau, memang tanda budak bijak dorang dua beradik ni.

    Salam singgah sini.. (^.^)

    BalasPadam
  4. tudiaaa qhaliff...die exercise dahh...

    hehehe~

    BalasPadam
  5. qhaliffff hihi budak bijak niii

    BalasPadam
  6. Hihihi. Rehat la secukupnya ye abg ben sebelum mama dorg masuk keje balik. Ngeeee.

    BalasPadam
  7. btul tu abg ben..sy ni ad pglaman jga 3 ank buah serentak..mmg x dpt nk berehat lgsung la..kcuali bjya "pgsankan" 3-3 skli serentak..tp tu pn dpt lelap x smpai 15mnt..tp ckup la nk cover lelah sat..
    pape pn, abg ben mmg btuah sbb dpt tgk pkembangn ank2 dpn mata sndiri..
    sy hrp ble sy da kwen dn ad ank sndiri..sy juga nk jga ank sndiri, dpn mta sndiri..antr pgasuh skrg ni mcm ragu-ragu je..huhuhu

    BalasPadam
  8. hahahaha. banyak akal dah si qhaliff ni. naseb tak ganggu zahra tido. hihi

    BalasPadam
  9. sejak ada anak tak pernah dpt tido siang.. bila anak2 tido mcm2 keje kita nak buat..

    BalasPadam
  10. Haha biasa la budak-budak, aktifnya bukan main,, :) tapi itulah sebenarnya penyeri hidup. bila tak de bosan pula kan :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.