Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 19 Jun 2014

Kena banyak bersabar !

 

Serius , tidur yang cukup amat penting buat mereka yang bercita cita nak jaga budak kecil ni ! Sebelah siang , jangan mimpi nak tidur ! Melainkan anak kita tu , sorang jer .. Kalau lebih dari seorang , jangan pasang cita cita nak tidur belah siang ! Aku , setakat ni.. tidur belah malam jer .. Huhu ..

Di kala Zahra mudah tidur belah siang ..

Photo

Qhaliff amatlah aktif sekali ! Bila nak dapat tidur ?? Terutama jika si penjaga bantai tengok Piala Dunia hingga subuh hari pastu baru nak tidur lepas solat subuh !! PErghhhh .. Serius , boleh mental wooo ..

Photo: Baru sorang leh jalan .. Sorang lg , nanti ! Perghhh

Nasib baik laaa wife cuti sampai lepas raya .. Kalau takkkkkk … kalau takkkkk ..

HELPPPPP !!!!

Oleh itu , sila dapatkan rehat secukupnya ..

11 komen :

QasehnyaRania berkata... [Reply to comment]

qaliff buat apa tu.exercise ke. hihi.
lasak qaliff ye :)

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

comelnya Qhaliff dengan bakul tu.... zahra dah ikut muka abang Qhaliff dia dah.....

Juz Haira berkata... [Reply to comment]

Kreatifnya Qhaliff..hehe.. Budak2 kalau aktifnya cenggitu, tanda sel otaknya berhubung..hehe., Betul tau, memang tanda budak bijak dorang dua beradik ni.

Salam singgah sini.. (^.^)

NurHafiza Fadzil berkata... [Reply to comment]

tudiaaa qhaliff...die exercise dahh...

hehehe~

yaya_flanella berkata... [Reply to comment]

qhaliffff hihi budak bijak niii

DYatie berkata... [Reply to comment]

Hihihi. Rehat la secukupnya ye abg ben sebelum mama dorg masuk keje balik. Ngeeee.

Are_Rull berkata... [Reply to comment]

btul tu abg ben..sy ni ad pglaman jga 3 ank buah serentak..mmg x dpt nk berehat lgsung la..kcuali bjya "pgsankan" 3-3 skli serentak..tp tu pn dpt lelap x smpai 15mnt..tp ckup la nk cover lelah sat..
pape pn, abg ben mmg btuah sbb dpt tgk pkembangn ank2 dpn mata sndiri..
sy hrp ble sy da kwen dn ad ank sndiri..sy juga nk jga ank sndiri, dpn mta sndiri..antr pgasuh skrg ni mcm ragu-ragu je..huhuhu

Azhari Azmi berkata... [Reply to comment]

hahhahaha

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

hahahaha. banyak akal dah si qhaliff ni. naseb tak ganggu zahra tido. hihi

mas saari berkata... [Reply to comment]

sejak ada anak tak pernah dpt tido siang.. bila anak2 tido mcm2 keje kita nak buat..

Dyan The Quickers berkata... [Reply to comment]

Haha biasa la budak-budak, aktifnya bukan main,, :) tapi itulah sebenarnya penyeri hidup. bila tak de bosan pula kan :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI