Livita With Honey , hilangkan ngantuk !

 

Secara tak sengaja ari tu , aku beli di RnR untuk hilangkan penat dan mengantuk jika datang menjengah ketika memandu jauh untuk ke Kelantan.

Aku beli 3 botol ketika tu.. Dan hasilnya , aku tak mengantuk langsung ! Maka aku boleh memandu tanpa tukar pemandu lain dah ! Kalau tak , wife pasti akan gantikan aku punya .. Tu pon aku minum 2 botol jer..

Aku tak percaya ! Aku cuba ketika pulang ke KL lak.. Keseorangan !! Pastinya memandu seorang diri akan jadi bosan kan ? Lama lak tu.. Aku beli 3 tin air Livita with Honey ni .. Minum 2 tin.. Tak sampai 5 jam , aku dah hampir ke KL !! Tak mengantuk pon..

Alhamdulillah .. Dengan Livita with Honey ni , inshaAllah kita kekal cergas ketika memandu jauh.. Tak caya ? Cubalah ! Tapi kalau mengantuk jugak , tu bukan salah aku laa.. Aku cuma leh cadang jer.. Heeee….

Tapikan .. banykkan juga minum air suam selepas tu.. Manis sangat ..

2 ulasan:

  1. Bab mengantuk ni tak boleh nak komen. Sebab saya minum apa pun tetap mengantuk. Mungkin minda dah set untuk tidur awal.

    Tetapi kalau saya letih memang suka minum.

    minum tongkat ali pun still mengantuk :(

    BalasPadam
  2. Yupp..same goes with me! Livita madu memang berkesan utk hilangkan ngantokkk...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009