Maafkan saya yer , kawan !

 

Sorang menangis .. Sorang lagi dok buat ‘karenah’ . Perghhh .. Sememangnya dugaan di bulan Ramadhan ni.. Kawal diri. Ingatkan diri , orang lain lagi teruk ! Aku cuma perlu layan karenah kecil anak aku jer !

Dan hasilnya .. Aku terdelete 100 komen pada hampir 10 entri terkini aku ! Adehhh …

image

Haihh.. aku ingat aku bukak bahagian ‘awaiting moderation’ tapi .. rupanya tang Published ! Klik semua comment dan kononnya nak klik publish.. padaha , gi klik Delete ! Selamat jalan romeo ! Adehhh .. Tak leh undo pulak tuu.. Hahahaha ..

Maaf yer.. ni kali kedua terbuat dalam tempoh 6 tahun blogging.. Yearghh.. kepala tengok lain , otak pikir lain.. Jadi lagi gitu ..

7 ulasan:

  1. tak apa tak apa.. bulan poser ni mungkin hormon blom stabil hehehhee..

    BalasPadam
  2. hahaha. nama saya terlist jugak kat situ. :D

    BalasPadam
  3. itu tindakan separa sedar tu sebab dah kalut...ngeh ngeh ngeh...

    BalasPadam
  4. Kikiki.. Mujur komen ayu tak terdelete.

    Mai acik Ayu jagakan Qhalifd dan Zahra sekejap

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009