Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 30 Jun 2014

Maafkan saya yer , kawan !

 

Sorang menangis .. Sorang lagi dok buat ‘karenah’ . Perghhh .. Sememangnya dugaan di bulan Ramadhan ni.. Kawal diri. Ingatkan diri , orang lain lagi teruk ! Aku cuma perlu layan karenah kecil anak aku jer !

Dan hasilnya .. Aku terdelete 100 komen pada hampir 10 entri terkini aku ! Adehhh …

image

Haihh.. aku ingat aku bukak bahagian ‘awaiting moderation’ tapi .. rupanya tang Published ! Klik semua comment dan kononnya nak klik publish.. padaha , gi klik Delete ! Selamat jalan romeo ! Adehhh .. Tak leh undo pulak tuu.. Hahahaha ..

Maaf yer.. ni kali kedua terbuat dalam tempoh 6 tahun blogging.. Yearghh.. kepala tengok lain , otak pikir lain.. Jadi lagi gitu ..

7 komen :

ZazaMyMoon berkata... [Reply to comment]

tak apa tak apa.. bulan poser ni mungkin hormon blom stabil hehehhee..

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

hahaha. nama saya terlist jugak kat situ. :D

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Sabar

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

itu tindakan separa sedar tu sebab dah kalut...ngeh ngeh ngeh...

Kak T berkata... [Reply to comment]

hehe..cobaann..cobaann

Ayu AyuZali berkata... [Reply to comment]

Kikiki.. Mujur komen ayu tak terdelete.

Mai acik Ayu jagakan Qhalifd dan Zahra sekejap

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

yeke. . okay patut la . .

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI