Makan Banyak Makin Kurus Dengan Idola

by - Sabtu, Jun 14, 2014

 

- Iklan Berbayar -

 

PERHATIAN!!!!

Siapa yg nak turun berat badan dan mengidam saiz badan yang cantik?? Nak cantik masa lebaran tahun ini?? Nak tengok perubahan berat badan yang memuaskan hati anda?? Memperkenalkan IDOLA yg menjadi idola anda sehingga mencapai berat badan yg diidamkan. Idola merupakan makanan tambahan berasaskan botani formulasi dari seorang doktor pakar nutrisi dan aesthetic iaitu Dato` Dr Ng Kuak Ping bagi membantu orang yangg belum pernah merasa kejayaan dalam turun berat badan walaupun telah mencuba pelbagai jenis produk pelansingan serta bagi yang ingin mengekalkan kecantikan bentuk badan.

IDOLA bukan sekadar menurunkan berat badan tetapi membentuk badan lebih cantik, mengenyangkan, detoks dengan cara yang selamat serta menyihatkan badan anda kerana idola kaya dengan anti oksida dan nutrient yg lengkap.

Anda tidak perlu risau kerana IDOLA tiada kesan sampingan, tidak cirit birit dan tidak membahayakan. Yang paling penting produk ini satu-satunya produk pelansingan yg ada insurans RM3,000,000.

Jadi, produk ini dijamin berkesan kepada sesiapa sahaja yang mencuba!!! mengenai kelulusan pula, ada tak perlu risau kerana, ada KKM, HALAL, HACCP, bertaraf GMP dan paling penting penaung syarikat ini merupakan Presiden Lembaga Pelindung Dan Kebajikan Pengguna Malaysia (LPKPM) iaitu Prof Datuk Seri Dr. Shaharuddin Awang Yahya.

Jadi, sudah tentu produk IDOLA ini boleh dipercayai tiada bahan beracun, halal dan selamat untuk digunakan. IDOLA bukan sahaja untuk memenuhi impian bagi yg ingin mendapatkan bentuk badan tetapi untuk tujuan detoks bagi memudahkan usus anda menyerap nutrisi makanan dengan sempurna. Jangan tak percaya, ada yang turun 8kg seminggu, 5kg seminggu dan yang kelakar tapi benar, dah boleh pakai seluar adik.

Selain anda dapat berat badan yang ideal, anda juga akan mendapat hadiah paling gempak dan hebat bagi sesiapa yang terawal.

Tawaran sangat terhad, sepenuhnya ditaja oleh Ireenmiashoppe. Bagi yang ingin mencari Duit Raya ini peluang anda kerana keuntungan adalah melebihi RM100 sekali jual. Harga yang ditawarkan pula, jangan terkejut ye. 1 Kotak RM280. 2 Kotak RM290. Ya!! Tambah RM10 sahaja untuk dapatkan kotak yang kedua serta hadiah yang menarik.

Dan tak lupa juga, pembelian seterusnya atau ulangan anda layak untuk mendapat diskaun sehingga 30% bagi setiap kotak. Dropship, Dealer dan Stokis juga diperlukan bagi setiap negeri dan daerah. Rugi tau tak grab peluang ni awal-awal kerana produk ini baru sahaja dilancarkan pada 24 Mei 2014.

Bagi yang ingin menjadi Stokis, tawaran paling hebat hadiah dari syarikat iaitu anda berpeluang untuk melancong ke Brisbane dan Gold Coast selama 7 hari 6 malam bagi sesiapa yg berdaftar sebelum 30 Jun ini. Jadi, cepat2 rebut peluang keemasan ni sekarang!! Nak lebih yakin, anda juga boleh lihat sendiri bagaimana produk dihasilkan, dan tak lupa juga sijil-sijil yang sah untuk tatapan umum.
Hadiah dan info produk boleh lihat di

Blog : http://ireenmiashoppe.blogspot.com/

Instagram : Ireenmiashoppe

Hotline : 019 246 2128

You May Also Like

0 comments