Nak kena dukung memanjang !

 

Perghhh … Kena gilir gilir.. Kalau letak jer , terus merengek ! Kalau main dengan dia , dia suka laaaa ! Kalau wat dek , skit skit .. lama lama jadi bukit rengekan dia tu haaa.. Bingit telinga wooo ! Tak tau la nanti kalau dia ngan abang dia ‘berperang’ dalam rumah ! Tapi , diorang jangan lupa.. dalam rumah ada ‘HULK’ .. Kalau nak tengok bapak dia bertukar jadi ‘hijo’ , sila laaa ‘berperang’ ..

8 hb ni , Zahra Nur Iman akan cecah 2 bulan .. Dan perangai manja dia , semakin kelihatan .. Terserlah dengan mukaaa dia yang asik merenung manja muka mak ayah dia .. Sesekali lemparkan senyuman yang mengoda ! Eceh.. cam bapak dia punya senyuman eh ? Lagi mau tanyaa kan ?

Photo

Photo

Hurmm… Diletak gini , sambil agah dia .. dia suka laaa.. Kalau wat dek jer ? Hahahahaha … Dia bagi 4 minit je .. Pastu ? Sila la dukung saya atau air mata saya akan bercucuran keluar tanpa henti !

Photo

Tak pe la Zahra .. Harap perangai ni berkekalan sampai besar ! Jadi ‘perumah’ dan bantu ibu jer.. Jangan nak asik terbongkang atas katil ! Huhh.. Aku antar juga ke rumah Tok Tua ko kat Sedenak tu.. Belajar memasak 25 jam !! Haaaa …  Malas kalu , dengar la leteran dia tanpa sempadan !

Tok Tua ? Sapa ? Tuuuuuu .. Mat Gebu , tokey Dapur Tanpa Sempadan tu haaaa ..

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. haha. . teringin nk tgk abg ben jadi hulk.. hehe

    BalasPadam
  3. dengar tu zahra, papa dah siap pesan, konfem tak nak dengar leteran tanpa sempadan tu kan..hahaha..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009