Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 20 Jun 2014

Nasib seorang ‘along’ !

 

Hurm.. Baru aku paham sekarang kenapa abang aku sering ‘bertuah’ dibandingkan dengan adik adik yang lain dan juga untungnya anak perempuan andai dia seorang je perempuan dikalangan adik beradik lelaki yang lain ..

Photo

Ada yang kata , bila lahirnya Zahra .. Qhaliff pasti terabai.. Dan aku akan lebihkan anak perempuan ..

Nampaknya , setakat ni tanggapannya salah sama sekali ! Qhaliff masih melekat dengan aku dan Zahra dengan ibu dia.. Tak leh berpisan langsung laaa Zahra dengan mak dia ..

Dan Qhaliff .. aku tau dia cemburu .. Dia banyak kali cuba tarik perhatian mak ayah dia dengan buat macam macam ‘lagak ngeri’ ! Dan kalau aku tak perasan , atau buat buat tak nampak .. aku nampak Qhaliff sakat adik dia ..

Tidak la tarik hidung tapi tarik bantal ! Hahahaha .. Adoiyaii.. Dalam diam ku mencemburi mu ! Memang kena jaga jaga .. Hurmm..

7 komen :

Khairul Bariah berkata... [Reply to comment]

hrmm...mmg kena jaga2 hehe

Nurul Faiz berkata... [Reply to comment]

hihi.. sama dgn sy dpt anak sepasang. mmg abang akan buli adik dia. huhuhu. mungkin sebab dia geram tengok adik dia comel sangat.

nur atiqah berkata... [Reply to comment]

comelnya..=)saya pendatang baru. hehe
http://nuratiqahabubakar.blogspot.com/

Syed Alwi berkata... [Reply to comment]

Hahaha... prnh kena ngan kakak gak..Time baby dlu.. kakak pernah himpit saya dgn bantal..nsb baik mak perasan dari dapur..hahaha..xtau ape motif dia buat cmtu

Syed Alwi berkata... [Reply to comment]

Haha...sama..prnah kena masa time baby dlu.. kakak himpit saya yg innocent tu dengan bantal! Nsb baik mak nampak..mak bgtau tiba2 senyap je rumah. Jenguk2 je akak tgh himpit saya..adoiii..

GreenAppleKu.com berkata... [Reply to comment]

Cer minta tolong qhalif utk ambil pampers atau baju utk adik dia. Dan ucapkan, pandai along. Sayang along. InsyaAllah, lagi laju dia nak membantu sebab diri rasa d hargai

Along Najwa berkata... [Reply to comment]

Makin tembam pipi cik abang ni :) rasa nk gigit2.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI