Nasib seorang ‘along’ !

 

Hurm.. Baru aku paham sekarang kenapa abang aku sering ‘bertuah’ dibandingkan dengan adik adik yang lain dan juga untungnya anak perempuan andai dia seorang je perempuan dikalangan adik beradik lelaki yang lain ..

Photo

Ada yang kata , bila lahirnya Zahra .. Qhaliff pasti terabai.. Dan aku akan lebihkan anak perempuan ..

Nampaknya , setakat ni tanggapannya salah sama sekali ! Qhaliff masih melekat dengan aku dan Zahra dengan ibu dia.. Tak leh berpisan langsung laaa Zahra dengan mak dia ..

Dan Qhaliff .. aku tau dia cemburu .. Dia banyak kali cuba tarik perhatian mak ayah dia dengan buat macam macam ‘lagak ngeri’ ! Dan kalau aku tak perasan , atau buat buat tak nampak .. aku nampak Qhaliff sakat adik dia ..

Tidak la tarik hidung tapi tarik bantal ! Hahahaha .. Adoiyaii.. Dalam diam ku mencemburi mu ! Memang kena jaga jaga .. Hurmm..

7 ulasan:

  1. hihi.. sama dgn sy dpt anak sepasang. mmg abang akan buli adik dia. huhuhu. mungkin sebab dia geram tengok adik dia comel sangat.

    BalasPadam
  2. comelnya..=)saya pendatang baru. hehe
    http://nuratiqahabubakar.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Hahaha... prnh kena ngan kakak gak..Time baby dlu.. kakak pernah himpit saya dgn bantal..nsb baik mak perasan dari dapur..hahaha..xtau ape motif dia buat cmtu

    BalasPadam
  4. Haha...sama..prnah kena masa time baby dlu.. kakak himpit saya yg innocent tu dengan bantal! Nsb baik mak nampak..mak bgtau tiba2 senyap je rumah. Jenguk2 je akak tgh himpit saya..adoiii..

    BalasPadam
  5. Cer minta tolong qhalif utk ambil pampers atau baju utk adik dia. Dan ucapkan, pandai along. Sayang along. InsyaAllah, lagi laju dia nak membantu sebab diri rasa d hargai

    BalasPadam
  6. Makin tembam pipi cik abang ni :) rasa nk gigit2.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009